هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

هلیا نفس یک ساله شد

1393/11/13 8:42
نویسنده : مامان و بابا
2,597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان ، عزیز دلم الهی قربونت برم

تولدت مبارک گلم ، ایشاا... 120 ساله شی قند عسلم

(الهی قربونت برم من این مطلب رو 8 بهمن واسه ت نوشته بودم ولی تووی ورد ذخیره کردم و الآن فرصت کردم واسه ت بذارم )

الآن چند روزه دارم با خودم کلنجار میرم که باورم بشه یک ساله  کنارمی ، یک ساله با نفست زنده م ، ولی اصلا نمیتونم باور کنم

یک سالی که پر بود از روزای شاد و خوش ، روزایی که واسه اغو اغو کردنت بال در می اوردم و با اشک هایی که میریختی آب میشدم .

روزی  که واسه اولین بار سینه خیز رفتی رو هیچ وقت فراموش نمیکنم و روزی که کلا سینه خیز رفتن رو گذاشتی کنار و در کمال ناباوری کل خونه رو چهار دست و پا رفتی . یادم میاد اون روز داشتم غذا درست میکردم دیدم مث همیشه که سینه خیز رفتن و پهار دست و پا رفتن رو با هم انجام میدی نیستی و داری چهار دست و پا میری وای که چقد ذوق کردم . غذا رو فراموش کردم و اومدم بغلت کردم و حسابی بوسیدمت و بوییدمت ، بعدش هم به بابایی خبر دادم و بابایی هم کلی ذوق کرد .

روزی که خودت به تنهایی نشستی و شروع کردی به غذا خوردن

و روزی که روی پاهای کوجولوت وایستادی و قدم های کوچولو برداشتی و.

آره دخترم این یک سال هم گذشت و فقط خاطراتش موند ، خاطراتی شیرین و به یاد موندنی .

از این یک سال 4 تا مروارید خوشگل هم هدیه گرفتی که وقتی میخندی و اونا رو بهمون نشون میدی خیلی خودمون رو کنترل میکنیم که نخوریمت .

عزیز دلم تو روز به روز بزرگ تر شدی و شیرین تر . من و بابا هم هر روز و هر لحظه خدا رو شاکریم به خاطر بهترین هدیه ش . از خدا میخوام که طعم شیرین و دوست داشتنی مادر شدن و پدر شدن رو به همه اونایی که آرزو دارن یه فرشته کوچولو داشته باشن که واسه شون دلبری کنه بچشونه .

نفس مامان سال 93 اولین سالی بود که تحویل سالش کنارمون بودی و یکی از قشنگترین سال های زندگی من و بابایی بود .

هلیا

تابستون اومد و در حالی که اولین تابستون و ماه رمضون عمرت رو تجربه میکردی عازم مشهد شدیم و به پابوسی آقا رفتیم .

پاییز رنگ رنگ اومد و به خاطر اولین مروارید خوشگلت یه جشن کوچولو برگزار کردیم که به همه خوش گذشت

هلیا جون

زمستون اما فصل قشنگ تری بود چرا که از همون روزای اول بوی تولد بابایی و من و شما  به مشام میرسید .

یلدا رو با حضور شما جشن گرفتیم و شما هم اولین یلدا رو تجربه کردی .

کم کم زمزمه هایی مبنی بر اینکه واسه شما جشن تولد بگیریم یا نه بین من و بابایی رد و بدل میشد که بالاخره  به پیشنهاد عمه جونی ها یه جشن کوچولو واسه ت گرفتیم البته نه 8 بهمن بلکه ششم .

چون 8 بهمن باید واکسن میزدی و گفتم شاید اذیت بشی (عزیز دلم واکگسنت رو چهارشنبه نزدی بلکه امروز زدی و الآن هم در خواب نازی ، ازز چهارشنبه منتظر بودم و هرروز تماس میگرفتم ولی میگفتن اگه واکسن رو باز کنیم باید 5 – 6 تا بچه بیان واسه واکسن زدن وگرنه خراب میشه ، اینطور شد که دیروز واکسن زدی و خداروشکر اذیت نشدی ) سه شنبه هم محیا و مادر جون و عمه لیلا نمیتونستن بیان بنابر این دوشنبه 6 بهمن  جشن تولد برگزار شد خیلی ساده و خودمونی .

و اما مهمونهامون : مادر جون ، عمه لیلا و مرتضی علی ، عمه منصوره ، زن عمو و محیا و محمد صدرا و مهنا ، مادربزرگ بابایی

عزیز جون ، زن دایی و فاطمه و محمد امین ، خاله جون و فاطمه زهرا

اینم کادوی من و بابایی

اینم عروس خانوم قصه ما ، لباس دخترم رو از مزون مامان الهام تهیه کردیم خندونک

هلیا جون

بقیه عکس ها در ادامه مطلب ، بفرمایید

 

هلیا جون

هلیا جون

هلیا جون

و حالا عشقولانه های من و دخترم

مامانی این عکس رو روز تولد من گرفتیم ، روی پشت بوم خونه مون . حاا که تو داری این پست رو میخونی چقدر تغییر کرده

یک عکس پانوراما از دو سمت پشت بوم

هلیا جون

وقتی واسه اولین بار پاهای کوچولوت رو لاک زدم 11 ماه و 16 روزه بودی نفسم

 

اینم کیک دخترم ، ولی نمیدونم چرا هروقت سفارش کیک میدی وقتی تحویل میگیری یه چیز دیگه میشه؟؟!!!!؟!؟!

عکس های وبلاگت در روز تولدت

هلیا جونهلیا جون
هلیا جون

یادتونه قدیما هر فیلم عروسی که میدیم حتما یه صحنه ش تووی آینه بود و حتما عروس خانوم هم یک عکس آینه ای داشتن خوش به حالشون .من از عروسیم یه عالمه عکس دارم ولی هیچ کدومش تووی آینه نیست افسرده گی گرفتم به خدا ، ولی دخترم داااااااااااااره

هلیا جون

الهی قربونت برم عزیزم ، ایشاا... عروس بشی دختر گلم .پسردار ها جلو نیایید حالا یه چیزی گفتم دخترمن قصد ازدواج نداره میخواد ادامه تحصیل بده راضی

عزیز دلم ایشاا... همیشه لبات خندون باشه

هلیا جون

راستی مامانی 8 بهمن یعنی دقیقا روز تولدت پنجمین دندونت هم در اومد ، میبینیش گلم

هلیا جون

 

پسندها (6)

نظرات (30)

مامان دلنیا
13 بهمن 93 8:50
مبارکههههههههههههههههههههههههههههه تولد تولد تولدت مباکککککککککککککککککک عزیزدلم هزار ماشالله مث فرشته هاشدی. ایشالله عروسیت خاله فدای اون پاهای کوچولوت که لاک زدی. هدیه خوشکلتم مبارککککککککککککککککککک دست مامان بابا درد نکنه مامانی هم مث همیشه خوش سلیقه وباذوق ایشالله 120 ساله شی عسل خانوم عکساتم خیلی هنری وخوشکلن یعنی بیسته بیسته
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییی عزیز دلم چشای قشنگت نار میبینه عزیزم خدانکنه خاله جونی عکس هاش هم کار خودمونه، آتلیه مامان الهام در خدمت شما اگه بدونی به چه زحمت این عکس هارو گرفتیم
مامان فرخنده
13 بهمن 93 9:09
تولدت مبارك عروس كوچولو ناز چقدر لباس عروسي بهت مياد عروسك ولي بقول مامانت فعلا ادامه تحصيل بده ميبيني ماماني چقدر زود ميگذره از حالا ديگه ميره روي دور تند زندگي پس خيلي خيلي قدر اين دوران را بدون واي عروس ناز عكس آينه ات خيلي خوردني بود موش كوچولو
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییی فرخنده جونم بعله دیگه دخترم میخواد درس بخونه آره گلم خیلی زود گذشت هنوز باورم نمیشه هلیا یک ساله شده خیلی لطف داری عزیزم،ملیسا شیرین زبونم رو ببوسین عزیزم
مامان دلنیا
13 بهمن 93 10:02
واقعا مث اتلیه حرفه ای کار کردی ماشالله بوووووووووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برم عزیزم، چشای خوشگلت ناز میبینه گلم
مامان دلنیا
13 بهمن 93 10:16
مرسی دوست گلم . خیلی لطف داری عزیزم.
مامان و بابا
پاسخ
خواهش میکنم خواهری
مامان خانمی
13 بهمن 93 22:54
تولدت مبارک هلیا نفسم ببخش که دیر اومدم دوستت دارم عروس کوچولو
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییی مامان خانمی جون همین که به یادمون بودین مهمه گلم،دیر و زودش مهم نیست ماهم شما رو دوست داریم عزیزم
مامان مهدیه
14 بهمن 93 19:22
تولدت مبارک چه عروس کوچولوی نازی شده
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مهدیه جون چشای خوشگلت ناز میبینه عزیزم
مامان مژده
14 بهمن 93 22:03
سلام لینک شدید عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
شما هم لینک شدید گلم
✿ مه آ سا✿
14 بهمن 93 22:21
ای جونم چه قدر نازی شدی شما من آپم لطفا بیا پیشم و نظر برام بده خیلی خوشحال میشم
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری عزیزم،اومدم گلم
مامان هلیـــــــــــــــا
14 بهمن 93 22:28
سلام عزیزم چقدر خوشگل شدی عروس کوچولو تولدت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامانی مهربون، لطف داری عزیزم مرسییییییی گلم،ممنون که بهمون سر زدی
مامان بهراد
15 بهمن 93 0:53
هلیا جونم تولدت مبارک آره مامانی منم اصلا" باور نمیکنم که یک ساله شدن این وروجکها. ایشالا عروس شدن این دختر ناز
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامان جون روزا خیلی سریع میگذره عزیزم مرسی عزیزم ایشاا... دومادی بهراد جون
آتـریســـا جون
15 بهمن 93 1:40
هلیا حونی گل دخملی تولد 1 سالگیت مبارک عزیز خاله ایشالله تولد 120 سالگیتو جشن بگیری عزیـــــــزم کادوی مامانی و بابایی هم خیلی خوشمله ایشالله برات سرویس طلای عروسی بگیرن ، البته مادرشوهرت پیراهن عروستم خیلی نازه و بهت میـــــــاد ، ایشالله عروسیت
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جونی،ایشالله کادوش قابل شمارو نداره عزیزم،بازم ایشاا... پیراهنشو خودم دوختم،قشنگه
شادی
15 بهمن 93 10:37
تولدت مبارک هلیا گلی. ایشالا همیشه لبت خندون و تنت سلام باشه.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم،ایشاا...
ایدا
15 بهمن 93 17:56
1 سالگیت مبارک هلیا جون خوشگل ایشلا 1000000000 ساله بشی من اپم بهم سر بزن دخترگلتو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم، ایشاا... حتما گلم بووووووووووووس بووووووووووووس
مامان دوقلوها (ارغوان و امیر عباس)
15 بهمن 93 18:00
تولدت مبارک فرشته کوچولو
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم،دوقلوها رو ببوس گلم]]
هدی (مامان آرش)
16 بهمن 93 3:06
وای هلیا جونم تولدت مبارک عزیز دلم.الهی صد وبیست ساله شی خاله. وای خدایا چه زود یه سال گذشت.انگار همین چند وقت پیش بود که برای معاینه و زایمان دلداریم میدادی. ماشالا هلیا جونم.تو این لباس عروس چه ناز شدی.خیلی بهت میاد. چطور میتونین این دختر ناز و با نمکو نخورین آخه؟؟!!
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییی هدی جونمایشاا... خاله جون روزا خیلی زود میگذره عزیزم،باید از لحظه لحظه ش استفاده کنیم چشای خوشگلت ناز میبینه عزیزم ما کلا تووی خونه غذا درست نمیکنیم هلیاجون رو میگذاریم وسط و مشغول میشیم به خوردن
بابا و مامان
16 بهمن 93 15:28
تولد تولد تولدت مبارک خوشکل خانومایشالله 10000000ساله شی
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییی عزیز دلم ایشاا...،مهرادی رو میلیون تا ببوسین، دلم براتون یه ذره شده
غزل
16 بهمن 93 18:00
سلام عزیزم از دعات متشکرم و از حضورت خانمی چقدر این فینگیلی خاله نازه عزیزکم ماشالله چقدر این نی نی وبلاگ بامزه است من قبلا بلاگفا بودم اما با حضور بچه ها نی نی بلاگی شدم ولی اینم دووم نداره ... ایشالله هلیا نانازی سالم و خوش باشه نازنینم دستای نازشو ببوس عسلی
مامان و بابا
پاسخ
سلام غزل جون،وظیفه بود گلم منم عاشق نی نی وبلاگم، هم محیطش قشنگه هم یه عالمه دوستای خوب پیدا کردم من که عاشقشمایشاا... گلم ایشاا... نی نی های شما هم صحیح و سالم به دنیا بیان عزیزم
مینا
17 بهمن 93 20:56
عزززززززززِِِِِِِِِِِِيــــــــــــــــــــــززززززززممممممممم قربون اين دخملي نازو ملوسو بانمك بشم منننننننننن تولدت مباااااااااارررررررررركــــــــــــــــــــــ عسل خانوووووووم ايشالا عروس شدنتو ببينيم يدونه ي من عزيزم ايشالا هزارسال سايتون بالاسر هليا جونم باشه و تك تك موفقيتاشو توزندگي ببينين ازجاي من او لپاي نازشو محكم ببوس
مامان و بابا
پاسخ
خدانکنه عزیزم، مرسییییییی میناجون ایشاا... عزیزم،مرسی از دعاها قشنگت،خیلی لطف داری گلم
ماما غزال
17 بهمن 93 21:27
گل خوشگل، نفس مامان و بابای مهربون تولدت و هر روزت مبارک لحظه های شکوفا شدنت مبارک مامان گلت عروس خانوم روزگارت به سفیدی و پاکی قلبت باشه الهی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون غزال جونم،ایشاا... ممنون که بهمون سر میزنین عزیزم از پارلاجون واسه مون عکس بذار دلم واسه ش خیلی تنگ شده دوست گلم
مامان پارسا
18 بهمن 93 13:01
¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ _______________________ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
مامان مهدیس
18 بهمن 93 14:57
عزیزم لینکت کردم.... بیا پیشم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم،حتما میام
مامانی و بابایی
18 بهمن 93 16:53
سلام.تولد گل دختری مبارک باشه.مامانی میشه بگی عکس هلیا جونو چطوری توی تقویم گذاشتی؟در ضمن سایتی که گفتی اصلا شکل نداشت.فقط اعداد بود.ممنونم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم، من تقویم رو از اونجا گرفتم بعد با فتوشاپ عکس هلیا رو در پشت زمینه کار کردم، هنوز تموم نشده ولی به نظرم از آماده ها خیلی بهتره،سایت هایی که تقویم درست میکنن خیلی شلوغش میکنن و من اصلا نمی پسندم با این کار میتونی به سلیقه خودت تقویم رو درست کنی سایتی که گفتم باید قسمت پرداخت بری و بعد از اینکه پرداخت رو انجام دادی میتونی دانلود کنی،همین که عکس نداره یکی از خوبی هاشه میتونی از عکسی که مدنظرته استفاده کنی
✿ مه آ سا✿
18 بهمن 93 21:50
ای جونم خوشگل خاله جونش چه قدر ناز شدی گلم با لباس عروس گلم لینکت کردم با اسم هلیا جونو مامان گلش خوشحال میشم بیای پیشم
مامان و بابا
پاسخ
چشای قشنگت نار میبینه مه آسا جونم ممنون عزیزم حتما میام عزیزم
مامان علیرضا
19 بهمن 93 18:53
تولدت مبارک گلم.تاخیرمو ببخش....
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم، این حرفها چیه عزیزم،مرسی که بهمون سر زدی
♥ایدا♥
19 بهمن 93 21:24
الهی بگردم قربونت به منم سربزن خاله جون اپم
مامان و بابا
پاسخ
خدانکنه آیدا جون،اومدم عزیزم،نظر دوم رو ببین
آتـریســا جون
22 بهمن 93 10:36
ایشــــــــــــالله آره لباسش خیلی قشنگه اگه بیشتر تمرین کنی راحت میتونی پیراهن عروسیش رو هم درست کنی
مامان و بابا
پاسخ
چشات قشنگ میبینه گلم، نه بابا دیگه اینقدر هم هنرمند نیستم خجالتم نده
✿ مه آ سا✿
22 بهمن 93 22:44
سلام عزیزم په قدر نی نی گلت ناز شده من آپم لطفا بیا و برام نظر بده
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:19
قربون این خوشگله با اون لباس خوشگلش من اپم با سوغاتی های مامان بزرگم و...
✿ مه آ سا✿
26 بهمن 93 3:40
ای جونم نی نی گل شما روز به روز داره ناز تر میشه خدا حفظش کنه عزیزم من آپم لطفا بهم لطف کنید و به وبم سر بزنید و برام نظر بدید برای پست جدیدم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم، حتما میام
شادی
26 بهمن 93 13:06
تولدت مبارک هلیا گلی. ایشالا همیشه لبخند روی لبات باشه و چشمات از شادی بدرخشه. لباسش خیلی خوشگله عزیزم. و همین طور کادوی تولدش. دستتون درد نکنه.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون شادی جون،ایشاا... عزیزم قابل شمارو نداره، لطف دارین شما گلم