هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

هلیا جونم خانوم شده

1394/4/30 15:28
نویسنده : مامان و بابا
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به دوست های خوب خوبم و شرمنده به خاطر این وقفه طولانی

دلم واسه تک تکتون تنگ شده . تا جایی که تونستم بهتون سر زدم ولی بازم شرمنده همتون هستم ، علت این وقفه کاریه که جدیدا شروع کردم . چندوقتی بود که دوست داشتم یه کار جدید انجام بدم تا این که با نمد و کارهای نمدی آشنا شدم . و  چند وقتی رو صرف یاد گرفتن کردم و حالا خیلی خوب به کار مسلط شدم . خوشحال میشم اگه کاری باشه کمکتون کنم .تووی پست ثابت وبلاگ هلیا راههای ارتباطیم رو نوشتم .

از هلیا بگم که خییییییییلی خانوووم شده ، الآن دیگه همه چی رو میگه .هر چی بهش میگیم رو تکرار میکنه ، عاشق کتابه ، ولی باید عکس های کتاب رو واسه شتعریف کنیم نه اینکه داستانش رو بخونیم .

4 تا دندون کرسی هلیا در اومده . و جمعا 12 تا دندون داره .

اواخر ماه رمضون بود که موهاش رو کوتاه کردم و خیلی ناز شده .

به برکت ماه مبارک غذا خوردن هلیا خیلی بهتر شده الآن دیگه خودش پیشنهاد میده که پلو میخوام .

هفته دیگه باید واکسن 18 ماهگیش رو بزنه .

خیلی بهم وابسته ست و هیچ جا بدون من نمیره . علاقه ش به شیر خوردن هم زیاد شده .

و حالا یه سلام گرم و تابستونی به دخمل یکی یه دونه خودم که الآن غرق خوابه و من اومدم تا وبلاگش رو آپ کنم .

الهی قربونت برم عزیزم . این چندوقت حسابی بازیگوش شدی . هرچی من جمع و جور میکنم تو پشت سرم دوباره میریزی .

خیلی چیزا رو درست تلفظ میکنی ، تا جایی که یادم بیاد مینویسم برات .

عزیز :عزیز

بابابزرگ :بابوزو

دایی :دایی

مرتضی :متِتا

خاله :خاله

محمد امین :مَمَ مین

مادرجون :ماجوجو

امیرمحمد:اَم مَمَد

محیا : مَیا

صدرا:صدرا

مرتضی علی :مُتَلی

عمو و عمه رو درست میگی

عباس :عبیز

پارچه :پارچه

بعضی وقتا به تقلید از من توو خونه بابایی رو ، عزیز صدا میزنیخندونک

و خیلی چیزای دیگه

هر وقت آب میخوری باید به گل های توو خونه هم آب بدی ، عاشق گل و گیاهی عزیزم

ان شاا... پست بعدی با عکس های هلیا میام بای بای

 

پسندها (11)

نظرات (20)

شیوا مامان بهراد
30 تیر 94 16:31
سلام هلیا جون خوبی خاله؟ بهراد هم خیلی خیلی به من وابسته شده و عاشق می می آفرین به این مامان هنرمند که با بچه انقدر کارهای خوشگل و هنری انجام میده.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم،هلیا هم خوبه،الآن غرق غرق خوابه هرچی بزرگتر میشن وابستگی شون بیشتر میشه،از پا افتادم بس که هلیا شیر میخوره ممنون عزیزم، نظر لطفته، کاری بود در خدمتم.
مامان مهدیه
2 مرداد 94 9:18
به به دخترمون خانم شده خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
گیلدا
4 مرداد 94 16:19
آفرین به دخترمون که خانم بود خانومتر شده
مامان و بابا
پاسخ
ممنون فاطمه جون،ببوس گیلدای نازمو
شادی
4 مرداد 94 23:08
هزار ماشالا به هلیا خانم. آفرین به مامان هلیا خانم هنرمند
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم،لطف داری گلم
مامان مژده
6 مرداد 94 18:53
ماشالله به هلینا جونم انشالله همیشه در پناه خدای مهربون باشه . ممنون که بهمون سرزدین با اجازه لینک شدین
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مژده جون،مرسی از دعای قشنگت
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 10:40
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__SLM___%% ________ %%_________%%% _______ %%___upam____%%% ______ %%____zOd biya____%% _____ %%__mOntazeretam___%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_nazar yadet nare_%%% _______ %%%______fadat __%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
آتـریسـا جـون
8 مرداد 94 20:09
اوه ماشالله به هلیا خانوم که بیشتر غذا میخوره تا توپولو بشه عزیــــــــزم چقدر شیرین زبون شدی تو موش بخوره تو رو گوگولی خاله
مامان و بابا
پاسخ
عزیزمممممممممممممممممممممممم، شرمنده دیر جواب دادم،ممنون بابت لطف و مهربونیات گلم
مامان دلنیا
12 مرداد 94 17:52
سلام عزیزم از پست جدیدت واقعا خوشحال شدم . ایشالله هرکاری که شروع میکنی موفق باشی وبهترین پیشرفت وداشته باشی هزارماشالله به هلیا گلی خودم دلم برا صورت ماهت یه ذره شده فدای شیرین زبونیت کوتاهی موهاتم مبارکه ایشالله عروسیت عزیزمممممممممممممممم منتظر عکسای ناز هلیا نفس هستیم روی ماهشو ببوس عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم، دل ما هم واسه شما تنگ شده بود عزیزم ممنون عزیزم بابت لطف و مهربونیات حتما به زودی عکساش رو میذارم گلم،شما هم دلنیا جون رو ببوسین
مامان شهناز
14 مرداد 94 16:24
آفرین هلیای شیرین زبون... ماشالا در ضمن الهام خانوم هلیای ما از اولم خانوم بوده
مامان و بابا
پاسخ
ممنون شهناز جون،لطف داری عزیزم مواظب خودت و نی نی ها باش
مامان فرخنده
19 مرداد 94 14:29
به هليا جوووووووووووووني كه براي خودش خانمي شد ماماني چيكار كردي چقدر كارهات قشنگه خيلي خيلي خوشم اومد افرين خانم باسليقه با داشتن بچه كوچيك خيلي اراده ميخواد غيبتت عيبي نداره مي ارزيد به اين همه سليقه و تنوع
مامان و بابا
پاسخ
واي فرخنده جون دلم براتون تنگ شده بود،خجالتم نده عزیزمخیلی لطف داری،چشات قشنگ میبینه گلم
مامان رکسانا...
23 مرداد 94 8:02
سلام مامان مهربون... وبتون عالیه...دخترمو خوشحال میکنیداگه به وبش سربزنید..
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم حتما سر میزنم گلم
مامان فرخنده
25 مرداد 94 14:42
زيباترين گل هستي هليا جووووووووووووووني روزت مبارك خوشگل خانم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون فرخنده جون، یه دنیا سپاس عزیزم
نیکـتـ♥ــآ
29 مرداد 94 15:07
سـلام خاله ی عـزیز. من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنید.
هدی (مامان آرش)
15 شهریور 94 17:13
سلام عزیزم.خوبین؟ماشالا هلیا جون خانومی شده. من همین مشکلو دارم.هرچی جمع و جور میکنم آرش دوباره همه رو بهم میریزه. کارهاتم دیدم.خیلی قشنگن.موفق باشی عزیزم.
هدی (مامان آرش)
15 شهریور 94 17:15
خوب میرسی کار نمدم انجام بدی.هلیا اذیتت نمیکنه؟من که هیچ کاری از دست آرش نمیتونم بکنم.ولی دلم میخواد برای تنوع یه کاری بکنم.
هليا
9 مهر 94 21:38
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ Love It! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ســــلام خوبــــــی گلـــــم مرســی بهم سرزدی ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ منتـــظــر حــــضـــور گرمت تو وبلاگم هستم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤اگه 5 تا نظر بدي حتما جبران مي كنم پست جديد گذاشتم
مامان شهناز
23 مهر 94 9:52
سلام مـــــــــــادر نمونـــــــــــه.خوشحال میشیم با اومدن به وبلاگ ما بهمون انرژی مثبــــــــــــــت بدی...
•♥مامان متین♥•
18 آذر 94 21:57
سلام دوستم خوووبین ماشالا ب نفسی خدا نگهداره برات عسیسم.😘 بماچش ماشالا خانومی شده.. عززززیزززززم.. ممنون ک بهمون سر میزنی.
مامان دلنیا
11 دی 94 21:31
سلام عزیزم حسابی سرت شلوغ شده که دیگه نمیای وب هلیا جونو به روز کنی وبهمون سرنمیزنی یه عکس از دخمل گلت بذار دلمون براش تنگ شده باید کلی بزرگ وخانوم شده باشه ماشالله
◉●•◦شیـ✿ـریــن◦•●◉
8 بهمن 94 10:21
تولدش مبارکه