هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

ِمَِ مَ - بَ بَ

1393/4/29 17:32
نویسنده : مامان و بابا
990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامان ، سلام قند عسلم ، سلام شیرینم

فدات بشم من که هر کس میبینتت عاشق میشه از دوست و فامیل گرفته تا غریبه و یه رهگذر ، که تا از کنارمون رد میشن صدای قربون صدقه هاشون میپیچه توی گوشم

میخوام برات بگم از بزرگ شدنت ، از حرکتت ، از اینکه روی زانو هات وای میستی و میای جلو ، ولی نمیتونی دستات رو تکون بدی.

روی زانوهات می ایستی و یه قدم بر میداری و یهو خودت رو پرت میکنی جلو . مماخت رو میکشی روی زمین و خودت رو میکشی به سمت چیزی که میخوای . الآن حدود دو هفته س که این کارو میکنی.

دو روزه که وقتی جایی گیر میکنی و نمیتونی برگردی ، یا چیزی میخوای و نمیتونی بگیریش بسته به اینکه من کنارت باشم یا بابایی صدامون میکنی ، با اون صدای قشنگت میگی        

مَ مَ - بَ بَ  

اون موقع است که دوست دارم بخورمت

شب 19 ماه مبارک هم رفتیم مسجد ، خیلی دختر خوبی بودی ، برق ها رو که خاموش کردن شما هم خوابیدی و وقتی اومدیم خونه هم بیدار نشدی .

شب 21م هم رفتیم ، وای که چقد خاطر خواه پیدا کرده بودی هر لحظه بغل یکی بودی و منم حرص میخوردم که یه موقع خدای نا کرده اتفاقی نیفته .

دیشب افطاری دعوت بودیم ، مادرخانوم داییم فوت کرده بود  و ما هم رفتیم ، اونجا دیگه بدتر بود نه اینکه فامیل ها خیلی وقته ندیده بودنت حسابی خودت رو لوس میکردی واسه شون

وقتی اومدیم خونه ، تلفن پشت تلفن که دخترت رو اسپند کن ، صدقه در بیار

دختر گلم ، جونم برات بگه که حسابی ناز شدی و واسه من و باببایی دلبری میکنی ، یه لحظه هم نمیتونیم جدای از تو باشیم

هلیای عزیزم اینو بدون من و بابایی عاشقتیم

هلیا جون

هلیا جون

 

هلیا جون

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان بهراد
29 تیر 93 21:55
ماشالا به این هلیای ناز و خانم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی مامانی بهراد نازمو ببوسین
مامان مهدیه
30 تیر 93 2:17
خوب حق داشتن خیلی شیرین و ناز شده ماشاالله
مامان و بابا
پاسخ
چشای خوشگلت ناز میبینه عزیزم
نوشین
30 تیر 93 7:08
قربونت بشم مامان هلیا عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه آجی جونم
نوشین
30 تیر 93 7:13
آجی جون خصوصی
نوشین
30 تیر 93 7:16
آجی جون چقدر این دختر نازه چشماشو ببین خوشگله خاله خیلی خیلی مراقبه جوجو خاله باش داره دلبری میکنه برای مامان و باباش
مامان و بابا
پاسخ
کوچیک شماست عزیزم ، حتما گلم خیلییییییییییییییییییییییی مراقبشم، نفسم به نفسش بنده ایشاا... نی نی شمام یه دخمل ناز باشه اون موقع میبینی چه قد این دخملا لوسن
نوشین
30 تیر 93 7:18
وای که چقدر شیرین نگاه میکنه اماسشم خیلی خوشمله عزیزه دلم دوستون دارم خاله جون عسیسم
مامان و بابا
پاسخ
چشای قشنگت ناز میبینه گلم ، لباسش کار خودمه ما هم خیلی دوستون داریم عزیزم
نوشین
30 تیر 93 7:20
زندگی در اوج درد یعنی مبارزه ! شادی در اوج غم یعنی توکل ! و شکرگذاری در اوج رنج یعنی ایمان . . .
مامان و بابا
پاسخ
خیلی زیبا
نوشین
30 تیر 93 7:24
✿ ✶ ✿ ★ ✿ ✶ ✿ ★ ✿ ✶ ✿ ★ ✿ ✶ ✿ ★ ✿ ✶ ✿ ★ ✿ ♥ خــــدا♥ پرسیـــدم:♥ اگـــر♥ در♥ ســـرنوشتـــــ ♥ مـــا♥ همـــه♥ چیـــز♥ را♥ از♥ قبــــل♥ نوشتـــه ای♥ آرزو♥ کـــردن♥ چــــه♥ ســــود♥ دارد؟!♥ گفت:♥ شایــ ـــد♥ در♥ سرنوشتــــتـــ♥ نــوشتـــــه♥ باشـــــم♥ هـــر♥ چــــــه♥ آرزو♥ کنـــی♥
مامان و بابا
پاسخ
بهترین ها رو برات آرزو مندم آجی گلم
مامان فرخنده
30 تیر 93 14:58
قربون اون چشاي ناز عزيزززززززززززززم بزرگ شدي ماماني مواظبش باش
مامان و بابا
پاسخ
خدانکنه فرخنده جونم،حتما عزیزم ، خیلیییییییییییییییییییی دوستوون دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه ملیسا جون و فرخنده عزیزم
♥ مامان مهیلا♥
31 تیر 93 14:46
جییییییییییییگرتو بخورم دختر ماشالله
مامان و بابا
پاسخ
کوچیک شماست خاله جونی
مامان ایلیان
1 مرداد 93 1:32
چییییییییییییییییییییییییییییی این کیه دیگه؟ این واقعا هلیاست؟ برو بابا ! یعنی ماشالا اینقدررررررررررررررررررررررررررررررررر بزرگ شده من که رفتم کوچولو بوووووووووووووووووووود یا خدا پاشو اسپند رو دود کن زووود عزیزمممممممممممممممممممممممممممم منم خاله میشناسی وای من به قزبونت، من به فدات عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم وای ماشالا، از هزچی چشم شور و بد به دور باشی گل من ناناز من عسل من وای ماشالا تو شوکم من الان نمیدونم چی بگم ماشالا عزیزمممممممممم چشاروووووووووووو. یکی منو بگیره ولو شدم عزیز من دوردونه ی من دختر ناز من خیلی دوست دارم ایشالا دختر یعدی منم عینهو تو دربیاد
مامان و بابا
پاسخ
بهههههههههههههههههههههههههههه سلام مامانی جون ، بعله دیگه دختر منه میبینی چه زود بزرگ میشن ، تازه خواستگاراش صف کشیدن عزیزم خیلی دلم برتون تنگیده بود الهی فدای این همه محبتت خیلی دوستون دارم
مامان دلنیا
1 مرداد 93 15:21
هزار ماشالله عزیزم خیلی ناز شدی ماشالله لباستم خیلی نازه مث خودت طاعات عبادات قبول مامانی التماس دعا
مامان و بابا
پاسخ
چشای قشنگ ناز میبینه گلم لباسش کار خودمه ، نگفتم که یه وقت ریا نشه محتاجیم عزیزم