هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

جشن دندونی هلیا نفس

1393/8/5 1:30
نویسنده : مامان و بابا
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام یه عالمه سلام ، دوست جونیا خوبین ، نی نی ها خوبن ؟ میلیون تا ببوسین نی نی های خوشگلو از طرف من

یه سلام مادر و دختری هم به گل دخمل خودم که این روزا حسابی بازیگوش شده و من و بابایی هم مدام قربون صدقه ت میریم .

همه جای خونه رو میشناسی و وقتی ازت سوال میشه با اون انگشتای کوچولوت بهمون نشون میدی . پنکه ، بخاری ، ماهی ، ساعت ، ماشین لباسشویی ، جارو برقی ، قور قوری ، نازی ، گلنار این سه تای آخری عروسک هات هستن گلم که واسه شون اسم انتخاب کردیم ، تفریحت هم اینه که انگشتت رو فرو کنی توی چشای عروسکات یا موهاشون رو بکشی

خیلی وقته که وقتی از جایی کمک میگیری و وایمیستی یهو ولش میکنی و تنهایی وبدون کمک کسی می ایستی وقتی که من و بابایی هم تشویقت میکنیم و واسه ت دست میزنیم روی دو زانو میشینی و یه عاااااااااااااالمه ذوق میکنی و دست میزنی

وقتی هم که وایستادی و یهو میفتی اینقده قشنگ میگی آههههههههههه که آدم دوست داره بخوردت .

راستی اینقده با مزه ماکارونی میخوری که نگو بابایی ازت فیلم گرفته وو میگه بذار توی وبلاگ دخترم ولی مامانی باز تنبلی کرده خجالت

یه خرده که نه یه خیلی هم بازیگوش شدی و اجازه نمیدی که بیام وبت و واسه ت بنویسم و من رو کلی شرمنده دوستام کردی راستش این دومین باره که دارم میام و مینویسم سری اول به محض اینکه خواستم ثبت کنم شما توسط انگشت کوچولوتون کلا کامپیوتر رو خاموش کردین بعدا هم هرچی گشتم توی چرکنویس ها مطلبی پیدا نکردم همه پاک شده بود ، مث نظراتی که چندین و چندبار توی وب ملیسا گلی ومهیلا جون و متین عسلی و خیلی دیگه از نی نی ها نوشتم و هر سری هم ثبت نشد دیگه روم نمیشه نظر بذارم ، فرخنده جونم ، معصومه جون ، پرنیان جونی یه دنیا شرمنده تونم ، ایشاا... تلافی میکنم .

حالا بگم از این چند وقته که ننوشتم . روز عید قربان وقتی شما 8 ماه و 5روزه بودی به همراه بابایی رفتیم جنگل زرین گل تا ظهر بودیم و واسه نهار اومدیم خونه و شام هم رفتیم خونه مامان بزرگ بابایی .

اینم یه عکس از اون روز . گوشواره های نازت رو میبینی مامان . الآن دیگه اونها گوشت نیستن واسه عید غدیر عوضشون کردم .

اون هم عکسی از خندیدنت که مامانی عاشق این جور خندیدنته .

هلیا جون

 

پنج شنبه 25 مهر یعنی زمانی که 8 ماه و 17 روزه بودی جشن دندونیت رو گرفتیم . 50 تا مهمون داشتیم خیلی خوش گذشت خونه مون جای سوزن انداختن نبود .

و همون روز دومین مروارید گلم هم دراومد و شما خیلی بی تاب بودی مامان ولی از اونجایی که عاشق نی نی ها هستی خیلی اذیت نکردی .

اول مهمونی یه کوچولو خوابیدی و بعدش هرکی که میرقصید شما حتما باید همراهیش میکردی و کلی هم بهت خوش گذشت ولی اینقده خسته شدی که ساعت نه و نیم شب خوابیدی

اون روز اینقد سرم شلوغ بود که نتونستم زیاد عکس بگیرم ولی عکس از اصل کاری ها رو فراموش نکردم .

هلیا جون

هلیا جون

عزیز دلم اینم یه عکس از اولین مروارید خوشگلت ، اگه بدونی با چه زحمتی این عکس رو گرفتیم

هلیا جون

پسندها (5)

نظرات (17)

مامان مهدیه
5 آبان 93 10:33
مبارکه انشاالله جشن تولدش
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون
هدی (مامان آرش)
5 آبان 93 20:55
دندونات مبارک باشه هلیا جونم.ایشالا جشن تولدت عزیزم.ماشالا خیلی ناز و خانوم شدی عزیزم.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جونی،ایشاا...لطف دارین شما گلم آرش جون رو میلیون تا ببوسین عزیرم
هدی (مامان آرش)
5 آبان 93 20:57
یادم نبود تو پست قبلی همینارو نوشتم.از بس درگیر کارای آرشم هیچی یادم نمیمونه. همیشه خوش باشین.
مامان و بابا
پاسخ
الهی قربونت برم مامانی ما همیشه منتظر پیامهای قشنگ شما هستیم حتی تکراری
نوشین
6 آبان 93 8:04
قربونت بشه خاله چقدر شیرینه این دخملی وقتی لبخند میزنه چقدر ملوس میشه خدا نگهدارش باشه روی ماهشو ببوس همیشه به جشن و شادی مبارک باشه میبوسمتون
مامان و بابا
پاسخ
خدانکنه نوشین جونم، دختره دیگه لوس و شیرین و خلاصه هرچی خوبی توی دنیا ست همه ش توی دختر خلاصه میشه بذار یه کم از خودمون تعریف کنیم ممنونم از محبتت عزیزم،ایشاا... تولد نی نی نازمون
مامان خانمی
6 آبان 93 21:29
دندونای نازت مبارکت باشه هلیا جونم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامان خانمی،محمد سجاد عزیزم چطوره، دندوناش هنوز در نیومدن؟ مامانی عکس گل پسری رو واسم بفرست دیگه اون سری هرکاری کردم نتونستم عکس ها رو ببینم از طرف من ببوس گل پسری رو
مامان فرخنده
7 آبان 93 7:40
مامان جوني دشمنت شرمنده باشه همه ما مامانها دركت ميكنيم كه زياد نميتوني بياي وب حالا هليا جون بزرگتر شد تلافي ميكني قربون اون خنديدن هليا جون بشم فوق العاده بود عروسك خوشگل گوشواره هات هم مبارك باشه جشنت هم قشنگ شده بود دست مامان
مامان بردیا
14 آبان 93 18:01
مبارکه انشالله جشن فارغ التحصیلیش رو بگیرین
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم، ایشاا...
•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 19:01
سلام خانوم گلی خوبین؟ خسته نباشینهمیشه ب شادی هلیاجون رو ببوس خیلی مبارکه مرواریدای خوشگلش ایشالا همیشه سالم و شاد باشه و به به ِ خوشمزه بخوله درضمن دشمنت شرمنده فداتشم خیلی شادباشی دوست گلم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون انشاا ... عزیزم،شرمنده اینقدر دیر جوابیدم گلم، راستش اینترنتمون قطع شد و تا وصل کردیم کلی طول کشید شما هم همیشه به خوشی و شادی ان شاا...
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 9:12
مامان و بابا
پاسخ
........
سمیرا
19 آبان 93 17:51
هلیا جونم عزیزدل خاله ماشالا چقدر بزرگ شدی و ناناز قربون اون خندت برم خوشگل خانمی مرواریدای خوشگلتم مبارکت باشه عزیزم دست مامانی هم درد نکنه
مامان و بابا
پاسخ
چشای خوشگلت ناز میبینه عزیزم ممنون از اینکه اومدی دوست گلم،سامیار جونم رو حسابی ببوس
سارا مامانيه آيلين
27 آبان 93 16:25
سلام عزيزم يه مدت نبودم چه خانمي شدي واسه خودت گوشوارت و مرواريدات هم مباركت باشه خاله جون
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری شما سارا جونم،مرسی عزیز دلم
هدی (مامان آرش)
1 آذر 93 3:42
سلام عزیزم.چرا چند وقته هیچکی پیداش نیست؟؟چرا آپ نمیکنی دیگه؟بیا از هلیا جون برامون بگو.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم راستش چند روزی اینترنتمون قطع بود و تا مخابرات عزیز وصل کرد یه مدت طول کشید و ما رو از دوستامون بی خبر گذاشت از طرف دیگر مگه هلیا ميذاره بنویسم الآن هم با گوشی کامنت ها رو جواب میدم دلم حسابی واسه تون تنگ شده
مامان خانمی
3 آذر 93 7:39
قربونت برم دختر خوشگل با اون دندونای موش موشیت
مامان و بابا
پاسخ
خدانکنه عزیزم ، سجاد گلم رو ببوسوبلاگ جدید مبارک مامان خانمی
سونیا
4 آذر 93 14:30
قربونت بره خاله...ماشاالله چقد نازه....دوستتون دارم هلیاجون و مامان گلش
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری عزیزم، ما هم دوست داریم سونیا جونم بازم به ما سر بزن خوشحال ميشيم
مامان دلنیا
7 آذر 93 16:13
عزیزم مرواریدای نازت مبارک.خیلی خوشکل وملوس شدی . هزار ماشالله روز ب روز خانوم تر وعسلتر میشی. چشم حسودا کور بشه الهی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست گلم،چشای نازت قشنگ میبینه عزیزم ایشاا... دلنیاجون رو حسابی بچلونش، دوست دارم بخورمش این دختر نازو
خاله مهديه
7 آذر 93 23:08
سلام مامان مهربون من تقريبا همه وبلاگتون رو ديدم ..خيلي قشنگه هليا جون هم كه خيلي ناز و قشنگن خدا حفظش كنه انشالا شمام كه خيلي با سليقه هستين .راستي نوزادي هاي هليا خيلي ناز بوده . گلم من هم براي خواهر زادم يه وبلاگ دارم خوشحال ميشم به وب من بياين و با هم دوستاي خوبي باشيم با اجازه من شما رو لينك كردم دوست داشتين من رو هم لينك كنين در پناه حق باشيد .از طرف من هليا جون رو ببوسيد
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم، نظر لطفته خواهری،چشای نازت قشنگ میبینه دوست خوبم حتما گلم،با افتخار لینک شدی عزیزم، واسه ما افتخاریه دوستی با خاله گلی مث شما فاطیما جون رو میلیون تا ببوسین از طرف من