هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

به هلیا نفس رای بدهید

1393/9/27 16:32
نویسنده : مامان و بابا
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیای گل ، ایشاا... که خوب خوبین .

خب خدارو شکر .

من و هلیا هم خوبیم .سر فرصت میام و از شیطنت هاش مینویسم واسه تون .

غرض از مزاحمت اینه که ، من و هلیا توی جشنواره جشن تولد نی نی وبلاگ شرکت کردیم و نیازمند پیامک شما دوستان گل هستیمزیبا

الآن هم من اومدم تا تبلیغ کنمزبان

آهای خونه دار ، بچه دار ، مامانا ، بابا ها ، عمه ، خاله ,عمو ، دایی ، همسایه ها ...... بدویین بیاین همین حالا هرچی موبایل دارین بیارین ...............................

آوردین ..............................نیاوردین ؟غمگین

خب پاشو بیار .......منتظرما

آفرین تشویقتشویقتشویق

حالا عدد 29 رو به 1000891010 اس ام اس کن

نه هنوز تموم نشده بابای نی نی هم که اومد گوشی بابایی رو بردار و یه اس ام اس هم با اون بفرستعینک

دیگه این که ، خجالت میکشم خبخجالتحالا که اصرار میکنین میگمخندونکبه دوست و آشنا و فامیل هم بگین به هلیا رای بدنچشمک

قربون همه تون محبت

پیشاپیش از پیامک هایی که میفرستین کمال تشکر را داریم (مامانی و بابایی و هلیا جون)

اینم عکس هلیا نفس :

هلیا نفس

چرا هیشکی نیست؟ مامانا اگه اس دادین توی نظرات بهم بگین

بازم ممنونممحبت

راستی یه قرعه کشی هم بین رای دهندگان انجام میشه ، به قید قرعه به یکی از رای دهندگان 100 هزار تومان جایزه میدن

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان فرخنده
29 آذر 93 7:44
عزيززززززززززم من راي دادم منتظرم همكارام بياند چندتا هم با گوشي اونها راي بدم حميد هم دوتا خط داره دوتا هم شب با گوشي اون ميدم اين از من
مامان و بابا
پاسخ
الهی قربونت برم فرخنده جون،تا میتونی رای جمع کن هلیا بین 35 نفر نهمین نفره تا الآن
نوشین
29 آذر 93 18:26
سلام عزیزم مامان هلیا جونم گلم من فرستادم انشاا... برنده بشه شب هم همسریم بیاد با گوشیهای اونم هم رای میدم گل دخملی رو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم،ایشاا... واسه سال دیگه جبران کنم
مامان دلنیا
29 آذر 93 23:38
عزیزم به هلیا گلی رای دادم . ایشالله که اول شه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیییییییییزم,ایشاا...
نیکتا
30 آذر 93 14:04
سلام وبلاگتون خیلی عالیه . به منم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید . راستی من در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگر از عکسی که درست کردم که در وبم هست ، خوشتان آمد ، کد 44 را حتما" بع انگلیسی به شماره 1000891010 پیام بدید و از لطفتون خیلی ممنون من هم بهتون رأی میدم حتماااااااااا
مامان و بابا
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم ،حتما گلم عزیزم راستش من قبلا اس دادم و دیگه نمیتونم . کاش زودتر پیغام گذاشته بودی
گل اندام بانو
16 دی 93 14:26
سلام عزیزم به هلیاجون رای دادم ایشالا که پیروز بشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم،خیلی خیلی ممنونایشاا...
مامانی
19 دی 93 15:49
وااا خوب ما چیکار کنیم؟ حتما باید اس ام اس باشه؟ نمیشه رفت سایتش رای داد؟ ببخشید البته انگاری من خیلی دیر اومدم
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برم مامان که اینقدر گلی جواب جشنواره اومد، مهم اینه که هلیا همیشه اوله راستی تووی اینستاگرام میبینمتون ماشاا... ایلیان جونی مردی شده واسه خودش، فیلم جشن آذری رو دیدم قربونش برم چه تیپی هم زده
هدی (مامان آرش)
26 دی 93 2:18
سلام عزیزم.ببخش اینقد دیر اومدم.همیشه با گوشیم میومدم بهت سر میزدم.ولی یه پیغام رو صفحهظاهر میشد و یه صفحه دیگه میومد دیگه نمیتونستم وبتو ببینم. فکر کردم وبت مشکل داره.حالا که با سیستم اومدم دیدم مشکلی نیست. هلیا جون رای آورد؟آرشم شرکت دادم تو مسابقه.ولی عداد آرا خیلی کم بود.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، اشکالی نداره قربونت برم منم با گوشیم همین مشکل رو دارم نمیدونم چرا اینجوری میشه . هلیا با آرا 61م شد . مهم نفس عمله که ما هم تلاشمون رو کردیم و بعدا جلوی بچه هامون سربلندیم
مریم
11 بهمن 93 20:48
زیبا بود