هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

فرشته کوچولوی مامان

1392/8/14 14:28
نویسنده : مامان و بابا
244 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی دوست داشتنی من  الهی مامان فدات شه

امروز صبح وقتی ساعت 5 واسه نماز صبح بیدار شدم یه لیوان آب خوردم همین بهونه ای شد تا گل مامان دیگه نخوابه و لگد هاش شروع بشه آخه به مایعات خیلی علاقه داری هر وقت میخورم و دراز می کشم حرکاتت شروع میشه

بابایی هروقت میخواد حرکاتت رو ببینه یه لیوان آب یا شربت بهم میده وقتی میخورم ناناز مامان تکون میخوره ،من دردم میگیره ولی بابایی کلی با شما بازی میکنه ، روی شیکمم هرجارو که دست میذاره شما پیدا می کنین و لگد می زنین بابا ابوذر هم کلی نازتو می کشه، همه ش میگه دختر بابایی ، نفس بابایی من اینجام شمام سریع با یه ضربه به بابا نشون میدی که پیداش کردی .

از امروز که اول محرمه ، 40 تا زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام رو شروع کردم آخه خیلی ثواب داره

فرشته کوچولوی من خیلی دوست داریم

 

پسندها (1)

نظرات (0)