هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

مادرانه

1392/8/20 19:47
نویسنده : مامان و بابا
280 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان ، کوچولوی من ، عروسکم  مامانی بازم با تاخیر اومد ولی با دست پر اومدم قلب

شنبه من و شما و بابابزرگ و عزیزجون رفتیم علم بندان عمه من (الهی مامان فدای اون لگد زدنات بره ، صبح با لگد هات از خواب بیدار شدم وقی به بابایی زنگ زدم گفت : دخترم گرسنه شده یه چیزی بخور ، منم زودی رفتم میوه خوردم دیگه لگد نزدی ، ولی الآن دوباره شروع کردی برم یه گلابی  بردارم بیام ، منتظر مامانی باش جایی نریا ............................................

عشق من ، مامانی اومد  ولی یادش رفته بود هروقت گلابی میخوره شما بیشتر تکون میخورین ، آخه مثل مامانی گلابی خیلی دوست دارین چشمک

الهی مامان دورت بگرده ، عاشق این تکون خوردن هاتم وقی تکون میخوری فقط خداروشکر میکنم که تو رو به ما داده 

من و بابا خیلی دوست داریم  واسه اومدنت لحظه شماری می کنیم ، بابایی همه ش میگه تموم شد 2 ماه دیگه بیشتر نمونده

عزیزم ، چند شب پیش وقتی رفته بودیم هیئت ، یه خانومی میگفت واسه همه اونایی که نی نی ندارن دعا کن آخه 6 سال منتظر یه کوچولوییم . دختر مامان اون شب خیلی توی فکر بودم آخه وقتی من و بابایی تصمیم گرفیم یه فرشته کوچولو رو به خونمون دعوت کنیم خدای مهربون سر یک ماه تو رو به ماداد ، با این حال همون یک ماه کلی استرس داشتیم ، ولی اون خانوم 6 سال منتظر یه کوچولو بود خیلی سخته . از وقتی که خدا تو رو به ما داده بیشتر یاد اون مامانای  منتظر میفتم و واسه همه شون دعا می کنم ، مامانم شما به خدا نزدیک تری خدا دعای کوچولو ها رو زودتر برآورده میکنه ، الهی قربونت برم واسه همه مامانای منتظر دعا کن 

عزیز دل مامان و بابا ، دیروز بابایی مدرک مهندسی شو از نظام مهندسی گرفت و واسه شما یه هدیه خرید  یه عروسک ناز که آهنگ *آهویی دارم خوشگله* رو میخونه .

فرشته مامان ، هر وقت زمینی شدی خودت واسه ش یه اسم انتخاب کن .

 

 

 

 

هدیه بابایی

این سربند رو هم عمه من واسه شما از حرم امام رضا (ع) سوغات آورده ، دستشون درد نکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ژينا
20 آبان 92 16:48
سلام ماماني خوشحال شدم به وب دخمرم سر زدي ونظر دادي انشالله هردمون به سلامتي دختر كوچولوهامون رو به دنيا بياريم تمام پستها رو خوندم ايشالا اين سه ماه هم به خوبي ميگذره