هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

مامانی خسته

1392/9/11 16:26
نویسنده : مامان و بابا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم smiley  ظهرت بخیر

امروز هوا خیلی خوبه ، آفتابیه ولی سایه هاش خیلی سرده

امروز صبح با هم رفتیم حموم ،آب بازی smiley

 بعدش هم آشپزخونه رو حسابی بهم ریختیم آخه چند وقته که یه گردگیری درست و حسابی نکرده بودم ولی مامانی خیلی خسته شد .اوه

٣ساعت سرپا بودم گلم . تاوقتی که بابایی اومد و نهار خوردیم شد ساعت ٣:٣٠

راستی نفسم ، بابایی که از سر کار اومد رفتیم پایین و توی باغچه مون سبزی کاشتیم ، هرکدوم از همسایه ها یه باغچه اختصاصی داریم ، بابایی دور تا دور باغچه رو گل شمعدونی قلمه زده

بقیه باغچه هم ٦ قسمت شد و هرکدوم رو یه نوع سبزی کاشتیم .

دخترم خیلی خسته م ، برم یه کوچولو استراحت کنم

فعلا بای بای بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
11 آذر 92 21:58
باریکلا افرین همینجوری فعال باش مامان خانوم
مامان و بابا
پاسخ
3ساعت کار کردم از صبح افتادم
مامان فرخنده
12 آذر 92 10:43
آفرين مامان خانم زرنگ كارهاي منزل حكم ورزش را براي زن باردار داره وخيلي خوبه باريكلااميدوارم نفس جون هم مثل مامانش آكتيو وزرنگ باشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ، ان شاا... نفس بیاد شاید یه کوچولو کمک کنه اگه مجبور نشم کارای نفس رو هم خودم انجام بدم
مامان دلنیا
14 آذر 92 9:18
خسته نباشی مامانی .خیلی مواظب خودت ونفس جون باش.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم مواظب خودتون باشین
mahsa
14 آذر 92 16:02
سلام. از فروشگاه عروسکهای بافتنی من دیدن کنید. مطمئنم خوشتون میاد. شاید برای سیسمونی لازمتون بشه. عروسکهای بافتنی با قابلیت شستشو. در رنگهای متنوع و به سلیقه شما.
مامان متین
20 آذر 92 21:56
سلام گلم خیلی مواظب خودت باش واس همه ی اونایی هم که نی نی دوس دارن خیلی دعاکن عزیزم منو هم بلینک!!
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم حتما دعا می کنم با افتخار می لینکمتون