هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

شهادت امام رضا (ع)

1392/10/11 11:17
نویسنده : مامان و بابا
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، خوبی قربونت برم ، جات که تنگ نیست مامانی سوال

دختر نازم ، فردا شهادت امام رضا(ع) ، امام هشتم ما شیعیانه .

مامانی یه نذر کوچولو داره ، از سالی که با بابایی ازدواج کردیم یعنی سال 90 مامانی این روز روضه خونی داره .

2سال گذشته چون مستاجر بودیم و خونه مون کوچیک بود ، خونه عزیز جونشون مراسم میگرفتیم ، ولی امسال اگه خدا بخواد قراره خونه خودمون بگیریم .

با اینکه دیشب اصلا نتونستم بخوابم و تا صبح بیدار بودم ، بالاخره ساعت 8 تا 9 یه کوچولو خوابیدم و بیدار شدم رفتیم توی آشپزخونه .

بابایی میوه ها رو شسته بود .

ظرفایی که لازم بود رو در آوردیم ، نخود و لوبیاهای آش رو هم خیس کردیم .

بابایی هم رفته تا سبزی و سیر بخره . الآن هم بابا بزرگ کیک یزدی هایی رو که سفارش داده بودم ، واسه م آورد .

امروز عزیزجون نمیتونه بیاد کمکم ، آخه دیروز دایی و زن دایی و مهراد اومدن خونه شون .

زن دایی اهل رشته ، دایی هم اینجا ولی تهران زندگی میکنند . دیگه طفلی ها مجبورن تعطیلات رو تقسیم کنند .

یک بار میان اینجا سری بعد هم میرن رشت .

مهرادی انقده با مزه شده که نگو . عمه قربونش بره بغل

تقریبا همه کارا رو با هم انجام دادیم مامانی ، فقط مونده جارو زدن خونه و مرتب کردنش که این کار باباییه . اگه بفهمه این همه کار انجام دادیم دعوامون می کنه .

دختر مامان ، امروز نباید شیطونی کنی چون مامانی و بابایی کلی کار دارن ، مث همیشه دختر خوبی باش ، باشه گلم

مامانیییییییی فدااااااات جیگرم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیوا
11 دی 92 11:31
قبولتون باشه. برای ما هم دعا بکنید. منم یه پسر ناز تو شکمم دارم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ، حتما دعا میکنم واسه تون که نی نی نازتون صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان خانمی
11 دی 92 11:43
سلام عزیزم نذرت قبول باشه ایشاالله اگه فردا منو پسرمم یادتون بود واسمون دعا کنید. ممنون
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون مراسمم ساعت 10 صبحه ، حتما واسه تون دعا میکنم ، شما هم ما رو فراموش نکنین
مامان دلنیا
11 دی 92 12:32
سلام مامانی .انشالله نذرتون قبول باشه.نفس جونم همکاری میکنه وشیطونی وبی خیال میشه.خاله فداش بشه. مامانی من یه حاجت بزرگ دارم عزیزم اگه یادت موندحتما واسم دعاکن.مرسییییییی
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنونم نفسی تا حالا که عالی بوده ، قربونش برم امروز فضولی رو بی خیال شده حتما عزیزم ، دوست خوبم یاد شما همیشه در قلب ماست ، از صبح هر کار که میکردم به یاد همه دوستای خوبم بودم ، خدا خودش قبول کنه
مامان دلنیا
11 دی 92 14:31
زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟ بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟ گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟ شهادت امام هشتم بر شما دوست عزیز تسلیت باد ********
الهه مامان آرمین
12 دی 92 1:09
قبول باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم
آزاده مامان بردیا
15 دی 92 22:39
قبول باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم گلم