هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

دخترم هنوز تو دل مامانشه

1392/11/1 22:51
نویسنده : مامان و بابا
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان و بابا سلام ، الهی فدات بشم که هر چی منتتو میکشم نمیای

پس کی میای مامانی ، دی ماه هم تموم شد ، اول بهمن هم رفت .

دیروز غروب با بابایی رفتیم پیاده روی از اونجا هم واسه شام رفتیم خونه عزیزجونشون . ساعت نزدیکای 6 بود که یه دردایی اومد سراغم ، کلی ذوق کردم و به بابایی گفتم ولی به عزیز چیزی نگفیم .

بابایی تند اومد خونه و ماشین رو آورد و سریع شام خوردیم اومدیم خونه .

ولی آمدن ما همانا و رفتن دردام هم همانا.

دیگه دردی نداشتم !!!!!!!!!

گل مامان خیلی شیطون بلا شدی ، حسابی داری واسه من و بابایی دلبری می کنی .

عیبی نداره دخترم  من و بابایی صبرمون زیاده . ولی صبر بابایی خیلی از من بیشتره ، توی همه موارد من که میگم این صبوریت به باباییت رفته .

امروز هم بابایی از صبح که بیدار شده داره خونه رو مرتب می کنه که واسه اومدن شما آماده باشه ، خونه تکونی عیدمون رو امروز انجام دادیم .

واسه شام هم مادر جون (مامان بابایی) زنگ زد که میایم اینجا ، بنده خدا هر وقت میاد شامش رو هم میاره ، ظرفا رو هم میشوره بعد میره . البته من هم سالاد الویه درست کرده بودم . امشب زرنگ شده بودم ، آخه خیلی هوس کرده بودم .

قند عسلم ، من و بابایی تصمیم گرفتیم یه اسم دیگه واسه شناسنامه شما انتخاب کنیم البته بابایی رو به یه بدبختی راضی کردم ، هر اسمی که میگفتم بابایی میگفت نفس قشنگتره . ولی هنوز هم عادت نکردیم به اسم جدیدت و همون نفس صدات میکنیم

نمیدونم چرا هفته پیش یهو دلم لرزید که نکنه وقتی بزرگ شدی با اسمت مشکل داشته باشی ، هر چند اسم خیلی قشنگیه و منو بابایی خیلی دوسش داریم ، ولی چون بین دوستام داشتم کسایی رو که بد صداشون میکردن نخواستم این مشکلو دخترم هم داشته باشه ، آخه هرکس می فهمید چه اسمی واسه ت انتخاب کردیم می گفت شاید توی مدرسه بد صداش کنن و از این حرفا .

ولی بدون هر اسمی که داشته باشی بازم نفس من و بابایی ، قربونت برم

ما اسم هلیا رو واسه شما انتخاب کردیم مامانی ایشاا... که خوشت بیاد.

   

  نفس جون تا این لحظه ، 8 ماه و 26 روز و 7 ساعت و 50 دقیقه و 56 ثانیه تو دل مامانشه.     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خانمی
2 بهمن 92 7:42
سلام مامان نفس جون من از خوندن این لحظه های انتظار شما کلی لذت میبرم. پس ببین لذت شما و بابایی چقد زیاده. ایشالله نفس جون هم همین روزا چشماش به این دنیا باز میشه. واسه من و محمدسجادم هم دعا کن.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزییییییییییزمالهی قربونت برم ایشاا... شما و بابای محمد سجاد جونم هم این روزا رو تجربه می کنین ، ولی مامانی انتظار خیلی سخته شما هم واسه ما دعا کنید دوست من
مامان فرخنده
2 بهمن 92 7:58
اي واي ماماني چرا همش اسم عوض ميكني به نظر من بذار بدنيا بياد بعد ببين از اسم نفس وهليا كدوم بيشتر بهش مياد ماماني اميدوارم تا همون 6 بهمن ني ني بدنياد بياد اگه نيومد حتما برو دكتر
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم خودمون هم موندیم چیکار کنیم ، نفس رو خیلی دوست داریم ولی میترسیم آینده واسه ش بد بشه امروز با دکترم تماس گرفتم قرار شد اگه تا چهارم نیومد برم بیمارستان ، عزیزم دعا کن خودش بیاد تا مجبور نشن تحریکش کنن ، خیلی می ترسم
مامان دلنیا
2 بهمن 92 9:10
سلام مامانی .راستش منم اسم نفس وخیلی دوس دارم حتی میخواستیم اسم دلنیا رو نفس بذاریم اما بعدش به همین دلایلی که شما میگین منصرف شدیم.هلیا خیلی قشنگه .مبارکش باشه.مامانی یعنی دیگه هلیا جووووووونی صداش کنیم؟
مامان و بابا
پاسخ
آره عزیزم نفس خیلی نازه ، هنوز هم نتونسیم هلیا صداش کنیم شما هم .... نمیدونم چی صداش کنین
سمیرا
2 بهمن 92 16:17
به به چه اسم قشنگی هلیا یعنی خورشید . هم نفس هم هلیا اسمای خیلی خوشگلی هستن انتخاب اسم خیلی سخته هر کسی یه نظری میده ولی مهم اینه که مامان و بابا چه اسمی انتخاب کنن منم کم کم باید به فکر انتخاب اسم نی نی باشم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم آره مامانی انتخابش خیلی مهمه ، تا ماه آخر چند بار عوض می کنی ولی تا شناسنامه نگیری معلوم نیست اسمش چی میشهما هم منتظریم ببینیم نی نی شما دخمله یا پسمل
مامان دلنیا
3 بهمن 92 8:30
هلیاجووووووووووووووووووووووووووونم نفس خاله بدو بیاتوبغل مامانی که حسابی چشم انتظارته .عزیزدلم نگران نباش دیرو زود داره .یه دفه دیدی شب نشده دردای شیرین شروع شد ودنیا اومد.
مامان و بابا
پاسخ
الهی قربون دوست خوبم برم که هیچ وقت تنهام نمیذاره خدا کنه امروز خودش بیاد وگرنه فردا میرم بیمارستان تا ببینیم چی میشه
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 22:22
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان و بابا
پاسخ
رای دادم عزیزم ، لینکون کردم
نوشین
8 بهمن 92 8:10
عزیزم اسمش چقدر قشنگه هلیا مبارک باشه الهی من فدای هلیا جون بشم که دخملی نانازیه
مامان متین جون
8 بهمن 92 22:44
. .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶ پیش ماهم بیا