هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

ما شدیم یه خونواده 3 نفره

1392/11/10 12:39
نویسنده : مامان و بابا
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ، من و هلیا جون اومدیم خونه

دیروز ساعت 1 بعدازظهر خونه بودیم ، خدا رو شکر حالمون خوبه .

ولی سزارینه و یه عالمه درد آخ ولی هر وقت هلیا و خوشحالی باباییش رو میبینم همه یادم میره قلب

از اینکه من و هلیا جونی رو تنها نذاشتین و با نظراتتون خوشحالمون کردین یه دنیا ممنونم.

همه تونو دوست دارم قلب نی نی های نازتونو ببوسین ماچ

نظراتتونو خوندم دوستای گلم ولی فعلا بابایی نفس و مامانم نمیذارن زیاد بشینم و جواب بدم ، ایشاا... به زودی زود دوباره بر می گردم .

راستی بعد از اینکه به هوش اومدم و یه عالمه درد داشتم به یاد همه دوستای گلم بودمو واسه تون بهترین ها رو از خدا خواستم ، ان شاا... خدا خواسته های همه دوستای نازنینم رو برآورده به خیر کنه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان متین جون
10 بهمن 92 13:37
سلام خانومی هورا خیلی مبارکه اخ جون هلیاجونی به دنیا خوش اومدیایشالا خداهمه رو به ارزوشون برسونههمیشه خوب و خوش و سالم باشینعزیز دلم چقدنازی شما بااجزه عکس نی نی رو برمیدارم
مامان دلنیا
10 بهمن 92 14:37
سلام به روی ماه مامانی ناز وهلیا جووووووونی خشکلم .خیلی خوشحالم حالتون خوبه .الهیییییی عزیزدلم .ایشالله هرجه زودتر خوب میشی وبیشتر باهم گپ می زنیم .خییییییلی مواظب خودت باش .فدای هلیا جونم بشم که اینقد نازه ماشالله. قربونت برم قبول باشه .مرسی که به یادمون بودی مامانی.
سمیرا
10 بهمن 92 17:10
واااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم قدم نو رسیده مبارک چه دخمل خوشگل و نانازی عزیزم خیلی خیلی تبریک میگم مراقب خودت و هلیا جون باش ایشالا به زودی حالت خوب میشه
مامان بردیا
10 بهمن 92 21:15
عزیزم مبارک باشه هزار بارایشالله زود زود خوب شی مامانی
مامان ایلیان
10 بهمن 92 23:59
خوش اومدی عزیزم،خیلی خوشحالم حالتون خوبه استراحت کامل کن فدات شم هلیا جونو میبوسم و همینطور روی ماه تورو گلم
♥مامان دینا♥
11 بهمن 92 1:10
عزیزدلم مبارک باشه ایشالا زود خوبی بشی عزیزم دخملی نازتو از طرف من ببوس البته دستای نازشو
نوشین
11 بهمن 92 10:41
سلام مامان نفس جونم خدا رو شکر که حال هر دوتاتون خوبه گلم انقدر دختر نازت تو دلم جا واکرده که نگو خیلی دوسش دارم نازه عسلی خوشملی تو رو خدا دستاشو ببوس آخه صورتش خیلی لطیفه دلم نمیاد فداش بشه خالش خیلی جیگره حتما یه اسپند دود کن نانازی
مامان فرخنده
11 بهمن 92 10:41
عزیززززززززززم مراقبت خودتت وهلیا جون باش آفرین مامان فعال تنها کسی بودی که خیلی سریع وبت را به روز کردی بهترینها برای شما خانواده سه نفری گل
مامان علیرضا
17 بهمن 92 16:08
مبارکتون باشه عزیزم. ان شاالله 4،5،6 نفره بشین خانومی..