هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

تولدت مبارک نفس مامان وبابا

1392/11/8 22:38
نویسنده : مامان و بابا
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم,بالاخره امروز انتظار من و مامانیت بپایان رسید و تو اومدی تو بغلمون ,همه تبریک گفتن و خوشحال بودن

از همه اونایی که برای ما دعا کردن متشکرم,امیدوارم خواسته های اونا هم پیش خدا براورده بخیر بشه

خیلی خیلی خوشحالم که حال هر دوتاتون خوبه,خدارو شکرمیکنم,الان  که من دارم اینا رو مینویسم تو و مامانی و عزیز تو بیمارستانین,ان شاء الله فردا مرخص میشین و میاین خونه

من ک نفهمیدم بکی رفتی, لبات مژه ها  به بابایی ,رنگ چشم  ناخونها  و البته  اشتها  به مامانییت!

هنوز هیچی نشده دلم واستون تنگ شده,دختر خوشگلم فردا میای خونه , با اومدنت یه خونواده بزرگتر میشیم و خیلی خیلی خوشحالتر

 

اینم چنتا عکس از دختر گل بابایی:

البته بقیه عسها رو مامانیت بعدا خودش میاره

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

دخترم دوستت دارم تو نفس من ومامانیتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان دلنیا
8 بهمن 92 22:43
هزار ماشالله تولدهلیاجووووووووووونی خیلی خیلی مبارک ایشالله قدمش پر خیر وبرکت باشه براتون. ماشالله خیلی نازی عزیزدلم ایشالله از چشم بد دور باشی نفسم .
مامان دلنیا
8 بهمن 92 22:46
تولدت مبارک ای گل گلدون من هزار سال زنده باشی بسته به تو جون من این هدیه تولد پیشکش چشمای تو نازگل زیبای من چشام زیر پای تو
مامان امیرارسلان
9 بهمن 92 0:04
هورااااااااا[ نفس خانوم به دنیا اومده مامانی وبابایی مبارررررررررک
نوشین
9 بهمن 92 1:31
خیلی خوشحالم مامان نفس جون نمیدونی وقتی عکسای قشنگ دختر نازتو دیدم اشک شوق تو چشمام جمع شد گلم خیلی ناز و معصومه یه معصومیت خاصی تو چهرش هست خیلی به دلم نشسته این دختره نازت فدای اون خوابیدنش بازم مبارک خیلی خیلی مبارک
مامان فرخنده
9 بهمن 92 8:09
فرشته ناز و كوچولو زميني شدنت مبارك به اين دنيا پر از رمز و راز خوش اومدي خدارو شكر كه حال خودتت وماماني خوبه خيلي خيلي بهتون تبريك مي گم ماماني مادر شدنت مبارك باشه يه سوال آخرسر اسم اين فرشته ناز چي شد نفس ، هليا،هليا نفس
هدی (مامان نی نی)
9 بهمن 92 9:28
وای عزیزم تبریک میگم.بالاخره نفس کوچولوت اومد.چه نازه.الهی عزیزم.خوش به حالت.خدا حفظش کنه.ایشالا هر دوتون زود برگردین خونه.
هدی (مامان نی نی)
9 بهمن 92 9:31
آخرش سزارین شدی؟؟؟فامیلات برنده شدن!!!
مامان خانمی
9 بهمن 92 11:43
تبریک میگم قدم نورسیده رو. ایشالله که همتون همیشه سالم و سلامت باشید. و روزهای زندگیتون با ورود این کوچولو ار همیشه شادتر باشه. چه لپایی هم داره کوچول موچول شما.ماشالله
امیررضا
9 بهمن 92 13:14
سلام. مبارک باشه ایشالله قدمش براتون خیر باشه دخترتون خیلی ناز و خوشکله
اقا زاده
9 بهمن 92 22:03
مبارکه
دریا -ایلیا
9 بهمن 92 22:32
وااااای ماشالا چقدر نازه خدابراتون نگهش داره خیلی دوسش دارم...اسمش نفس جونه؟؟؟؟
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
10 بهمن 92 10:47
تولدت مبارک خانم کوچولوی ناز
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
10 بهمن 92 10:50
انشاالله خوش قدم باشه وعاقبت بخیربشه وشماخوشبختیشو ببینید بهتون تبریک میگن بخاطر وجود این فرشته کوچولوی ناز مامانی خداقوت
مامان بردیا
10 بهمن 92 13:17
ای جانم تولدت مبارک نفس خانم قربون اون قیافه خوشگلت سلامت باشی همیشه دخمل ناز
مامان دنیز
10 بهمن 92 13:36
وااای ماشالله چه نازهخوشمل خاله....خوش اومدی برات آرزوی بهترینها رو دارم عزیزم به امید خدا دختر بزرگ و عاقل و فهمیده ایی میشی دخمل شیرین شما هم مث دنیز جون من مث اینکه یه کوشولو مامیتو اذیت کردی و دردش اووردی بله خاله؟] اما بدونین که همشون شیرینه و نازتونو خریداریم عزیزای دل مامانی برات خوشحالم و بهترینها رو خواهانم انشالله زود خوب میشی و با دخمل نازت کلی خوش میگذرونین
مامان ایلیان
11 بهمن 92 0:01
وا من اینجا کلی کامنت نوشته بودم که جلل خالق اوکی باز مینویسم دخترت رو بخورم بچلونمششششششششششششششش عزیز دلم قربون لب و لوچت وای خدایا ممنونم به خاطر سلامتی هلیا جونم و مامانش
سوگل
14 بهمن 92 7:46
ماشالا چه نازه این دخمله اولین بچه ای رو می بینم که موقع تولدش اینقد نازه خدا حفظش کنه واسه مامان و باباش قدمش انشالا خیر باشه
سارا مامان محمدرضا
15 بهمن 92 12:35
نفس جون تولدت مبارک. مامانی ببخشید دیر متوجه شدم نفسی دنیا اومده. ایشالله قدمش خیر باشه.
مامان روشا
16 بهمن 92 0:47
عزیز خاله شما خیلی خانومی عسلم.ارزو میکنم زندگی این دنیا پر از سلامتی و شادی زیر سایه خدا و مامان و بابا باشه.دختر قشنگم تولدت مبارک
مامان آینده
20 بهمن 92 13:10
سلام.چه دختر ماهی. تولدش مبارک.مهمون وب منم بشین مامان. مامان آینده
مامان و بابا
پاسخ
سلام دوست من ، ممنون عزیزم اومدم به وبت مامانی ، سر فرصت دوباره میام