هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

این روزهای هلیای ما

1392/11/19 20:47
نویسنده : مامان و بابا
631 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام به دوستای گلم ، ممنون که این چند روزه با کامنت های زیباتون تنهام نذاشتین .

و یه عذر  خواهی بابت اینکه مجبور بودم کامنت ها رو بدون جواب تایید کنم ، آخه نمیشد زیاد بشینم ، اون موقع باید جواب بابای هلیا و مامانم رو یکی میداد .

مامانم از روزی که هلیا به دنیا اومده اینجاست ، طفلی همه کارامون رو انجام میده .

از غذا درست کردن گرفته تا رسیدگی به هلیا و کارای خونه .

این چند روزه اینجا هوا خیلی سرد بود تا جایی که از شنبه تا 3شنبه مدرسه ها تعطیل بود هنوز هم برفها آب نشدن ، ما هم همه مون توی اتاق هیا بودیم و اتاق خودمون شده بود یخچال!!!!!!!

واسه همین امروز یه اسباب کشی داشتیم و کامپیوتر رو آوردیم اتاق هلیاجونم تا منم بتونم به دوستای گلم سر بزنم

دلم واسه تک تک تون تنگ شده.خیلی زود جواب کامنتها رو میذارم .

دختر نانازم سلام مامانی ، الهی قربونت برم که الآن خیلی ناز پیش بابایی خوابیدی .

عسلم من و بابایی خیلی دوست داریم . امروز 10 روزت تموم شد دیروز با عزیز رفتی حموم.

امشب هم مراسم داریم . راسش وقتی 7روزه بودی عقیقه ت کردیم و قراره امشب مراسم بگیریم .

آقایون خونه خودمونن و خانوما هم خونه بابابزرگشون .

اینم کارت دعوت که بابایی واسه ت درست کرد و دادیم واسه چاپ.

قند عسل مامان ، دیروز واسه شنوایی سنجی رفتیم کلینیک ، خدا رو شکر مشکلی نبود.

از اونجا هم رفتیم مرکز بهداشت و قرار شد 15م دوباره بریم.

راستی نفس مامان ، نافت هم 5روزگیت افتاد ، خیلی خوشحال شدیم.

به زودی خاطره روز تولدت رو هم واسه ت میذارم آخه خیلی زیاده و نمیتونم همه رو یه روز بنویسم . کم کم توی word تایپ میکنم و یه جا واسه  میذارم .

یه سری عکس از این چند روز در ادامه مطلب:

 

برف این چند روز

 

 

 

 

گوسفند عقیقه هلیا جون

 

 

 

 

هلیا و مامان وبابا

 

 

 

 

هلیای 8 روزه و بابایی

 

 


 

هلیای 8 روزه

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الهام مامان امیرعلی جون
18 بهمن 92 22:44
سلام گلم به وب گل پسری ام یه سر بزن کلیپ آماده شده
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، حتما میام
مامان دلنیا
18 بهمن 92 23:04
سلام به روی ماه مامانی ناااااااااز وهلیاخانومی خشکلم .الهی من فدات بشم که ماشالله اینقد ناااااازی.واااااای خداجونم دستای کوچلوشو.باورتون میشه عکساشودیدم طوری ذوق کردم کل خونواده دورم جمع شدن .هزار ماشالله واسه چشاش.خیلی خوشحال شدم حالتون خوبه.جشن گهواره بندون هلیا جونی هم مبارک.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزمالهی قرونت برم که اینقده با محبتی ، دلم خیلی براتون تنگ شده جشن هلیا هم خیلی خوب بود ، جاتون حسابی خالی بود خاله جووووووووووووونی به خونواده هم سلام برسونین
سوگل
19 بهمن 92 8:38
سلام مامان هیلیا ماشالا هزار ماشالا دختره نازی داری انشالا همیشه با تن سالم زیر سایه پدرو مادرش باشه خدا حفظش کنه واستون
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون خاله جوووووووووووووووون
سوگل
19 بهمن 92 8:41
خوشبحالتون چه برفی اومده کدوم شهر زندگی میکنید البته اگه فضولی نباشه من خوزستانی هستم (اهواز ) و هیچ وقت تو شهرمون برف نمیاد خوشبحالتون من عاشق زمستونم و برف و بارون
مامان و بابا
پاسخ
ما گرگان زندگی می کنیم عزیزم ، استان گلستان تشریف بیارید در خدمت باشیم اینجا هم امسال اولین باره که برف میاد ، هلیا با خودش برف رو هم آورد .
مامان خانمی
19 بهمن 92 11:33
سلام الهی قربون چشاش برم چقدر چشاش خوشگله خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیییییییییزمخدا نکنه خاله جووووووووووووونچشاتون قشنگ می بینه
مامان امیر ارسلان
19 بهمن 92 11:36
آخی چقدر هلیا خانوم نااااااااااازشده مامانی از نوزادیش استفاده کن خیلی تجربه شیرینی که دیگه بر نمی گرده
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری گلم ، خیلی روزای قشنگیه مامانی ، روز به روز تغییر قیافه میده قربونش برم
مامان فرخنده
19 بهمن 92 12:57
سلام سلام خداروشكر كه همه چيز خوبه و بند ناف هليا جون افتاد ديگه خداحافظ دوران جنيني به دوران شير خواري خوش اومدي اون عكسي كه هليا جون خوابيده و دستش را گرفتي خيلي خيلي نازه نازههههههههههههههههههه
مامان و بابا
پاسخ
سلام فرخنده جووووووووووونم ، دلم خیلی واسه تون تنگ شده بودالآن روزای قشنگ تری داریم خیلی قشنگ تر از دوران بارداری ، چشاتون قشنگ میینه گلم ، ملیسای نازمو ببوس عزیزم
helen
19 بهمن 92 18:40
هـــــــــــــــــــزار ماشالا به این دختر ناز8 روزهعزیزم خوبی خودت؟؟؟!!خوش میگذره با این جیگر طلا؟؟؟!!وای دست 3 تایی تون چه نازهبـــــــــــــــبوس هلیا جووون از عوض من
مامان و بابا
پاسخ
سلام هلن جووووووووووووووونم ، قربونت برم که تنهامون نذاشتی . بوس واسه هلن جونم خداروشکر خوبیم ، خیلی خوش میگذره ، ایشاا... واسه شما میبوسمش گلم ، فدای تو
helen
19 بهمن 92 18:41
قــــــــــــــــــــــربون این دخمل ناز
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
helen
19 بهمن 92 18:41
مامانی زود زود بیا از این گل دختر عکس بزار این همه مارو تو انتظار نذار
مامان و بابا
پاسخ
به روی چشم خانومی ، زود زود میام
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
19 بهمن 92 23:49
خصوصی عزیزم
مامان ایلیان
20 بهمن 92 2:51
اوووییییییییییییییییییییی منم جیرانم منم قربان اولوم جیگرم مبارکا باشه به سلامتی راسی عقیقه چی چیه ماشالا خانومم بزمرگ شده حمومتم مبارک میگما عجب حوضله ای داری تو، بابا فعلنا استراحت کن بعدنا هم میشه مراسم گرفت من که اگه خدا بخواد تازه میخوام واسه نوروز همه رو دعوت کنم، فعلنا حال و حوضله ی خودمم ندارم چه برسه مهمون عکساتونم کلی نانازیه، کارت دعوتشم که محشر، دست بابایی درد نکنه قربون روسریت که از الان با حجابت کردن نانازیه من
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، دلم خیلی واسه تون تنگیده ، ببوس ایلیانم رو عقیقه رو واسه حفظ نی نی از بلا ها انجام میدن ، مستحبه روز 7م نی نی باشه ، یه حیوونی قربونی میکنن ولی پدر و مادر بچه نباید از اون بخورند اینجا تا داغه مراسمو میگیرن ، نمیدونی به چه بدبختی ای نشستم تازه از گوشت گوسفند هم نخوردم چشات قشنگ میبینه گلم ، کارتشو 5دقیقه ای باباییش درست کرد ، ماشاا... هنرمندهاینجا چند روز اینقد سرد بود که همه آب ها یخ زده بود واسه همین از هر چیزی واسه پوشوندن هلیا استفاده میکردیم ، میترسیم لباس هاشو کم کنیم سرما بخوره خاله جووووووونی دخترم یه عالمه مو داره
سمیرا
20 بهمن 92 11:28
هزار ماشالا به این دخمل خوشگل مامانی حتما براش اسفند دود کن . قربون اون دستای کوچولوت برم هلیا جونی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون سمیرا جوووووووووووونمخدا نکنه خاله جوووووووونی
مامان الینا خانم
20 بهمن 92 16:58
سلام مبارک باشه جشن دختر خانمتون الهی هزارساله بشه به وبلاگ دختر منم سر بزنید خوشحال میشم من شمارو لینک کردم
مامان و بابا
پاسخ
سلام ، ممنون مامانیخدا دخملی شمارو واسه تون حفظ کنه ماشاا... خیلی نازه منم شمارو لینک کردم گلم
متمان ايليان
20 بهمن 92 22:35
عزيزمممم اره تو عكساي اوليش ريرم جقدر مو داله مثل ايليان بيشونيشم موه ماشالا بازم مبالكا باشه عزيزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
اعظم مامان زهرا
21 بهمن 92 0:30
عزیزم ماشاالله ....چه خوب کردین عقیقش کردین این ماه خانوم رو
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، خوشحالم که هم عقیده ایم مامانی ممنون که به وب دخملی اومدین
نوشین
21 بهمن 92 22:31
سلام سلام چطورین شما دلم براتون تنگ شده بود یکشنبه اومدم پیام بزارم نتم قات زده بود نمیشد ولی کارت دعوت دخملی عسلی رو دیدم با قیافه نازش خاله قربونش بشه آنقدر این نازه مگه دخمل آنقدر قشنگ میشه فدایه این خوابیدنش یه بوس بزرگ از دستاش بکن مبارک باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام نوشین جوووووووووونم ما خوبیم خداروشکر ، دل ما هم واسه شما تنگیده ، شما لطف دارین گلممممممممممم .