هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

هلیای ناز و خواب شبانه

1392/11/21 10:06
نویسنده : مامان و بابا
364 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم که اینقده ناز خوابیدی مامانی قلب

فدای اون خنده هات بشم ، که با هر خنده ت من و بابایی کلی ذوق می کنیم قلب

خدایا هزار مرتبه شکرت

 

 


هلیا جون ، نفس مامان و بابا تا این لحظه ، 12 روز و 12 ساعت و 27 دقیقه و 53 ثانیه سن دارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هدی (مامان نی نی)
21 بهمن 92 2:27
عزیزم چه ناز خوابیده.چه زودم قیافه ش تغییر کرده.خدا حفظش کنه.چه خنده ی نازیم کرده.الهی عزیزم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ، ایشاا... گل پسری هم زودتر به دنیا بیاد. دیدی آخر سزارین شدم
مامان فرخنده
21 بهمن 92 7:56
هيس زياد حرف نزنيد هليا جون خوابيده خوابهاي خوب ببيني فرشته زميني راستي ماماني ماشاء الله خوب مو داره مليسا كه تا يكسالگي كجل بود
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییی خاله جون ، ولی من اینقد شیطونم اگه همه جا هم ساکت باشه هر یک ساعت واسه شیر جیغ میزنم مامانم هم اینجوری میشه موهاش خیلی زیاده ،اگه نریزه ولی خداکنه موهای پیشونیش زود بریزه ملیسا جونم خیلی نازه ، ببوسش از طرف من
مامان دلنیا
21 بهمن 92 11:04
مامانی هزار ماشالله واسه این دخمل ناز وملوس. الهی من فداااااای اون خنده خشکلت بشم .عزیزدلم .مامانی دخملی به کی رفته؟فداش بشم ببوسش از طرف من .وواسش اسپند دود کن .الهی خاله فداش شه.نانازمن .خوابای خوب ببینی.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامانی جوووووونم خدانکنه خاله جونفامیل های ما میگن به من رفته ، طرف شوشو هم میگن به همسریتا الآن فقط میدونیم که انگشت هاش مثل خودمه شما هم دلنیا جون رو ببوسینش .
مامان خانمی
21 بهمن 92 12:27
سلام دوست جونم وای وای وای دیگه خوردنی شده این دخترنازه خاله یکی جلوی منو بگیره
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزییییییییییزدلملطف داری خاله جووووووووووووون
نوشین
21 بهمن 92 22:38
قربونه اون نیش خندش چه بامزه خوابیده باورت میشه قیافه دخترت انگار برام آشنا هست یعنی تو گذشته من قیافش شکل عکسای کوچیکیه منه منم قیافم همینجوری بود مامانش دخترعسلیت خیلی قشنگه .خالش چشش نزنه یه اسپند براش دود کن دوستون دارم خدا نگهدارتون باشه
helen
22 بهمن 92 11:27
وااااااااااااااااااااااااااااای خدای من چقدر نازه این دخــــــــــــــــــتر هزار ماشالاچه لبخندیعزییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان و بابا
پاسخ
قربون هلن جوووووووووونم برم من
سمیرا
22 بهمن 92 19:41
فداش بشم چقدر تو دل برو و نانازه
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووووووووووووون
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
27 بهمن 92 14:41
الهییییییییییییییی چه خومشمل میخندهههههههههههههههههههههههههههههه
مامان و بابا
پاسخ
دخملی مون توی خوابم دلبری می کنه خاله جووووووووونی آخر میخورمش