هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

یه تشکر وبلاگی

1392/11/22 10:27
نویسنده : مامان و بابا
404 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز مامان سلام ، الآن که دارم برات مینویسم مث فرشته ها خوابیدی عروسک منقلب

عزیز و بابابزرگ صبح اومدن اینجا و رفتن . خیلی دوست دارن . بابابزرگ همه ش نگرانته .

عزیز که میخواد لباساتو عوض کنه ، بابابزرگ میگه : دستش ، گوشش ، سرش ، مواظب باش ، زود بپوشش سرما نخوره . منم که فقط باید آماده به خدمت باشم و به گل دخملی شیر بدم .

وقتی هم که زیاد می خوابی و من و عزیز میخوایم بیدارت کنیم ، بابابزرگ نمیذاره . میگه بچه اگه جاییش درد نکنه باید 22 ساعت بخوابه تعجب

عزیز قربونش برم 10 روز پیش ما بود از اون روز هم که رفته خونه شون صبح و بعد از ظهر میاد اینجا .

این 14 روز 3 بار بیشتر پوشکت رو عوض نکردم ، که 2 دفعه اون رو هم مجبور شدم کل لباس هاتو عوض کنم آخه همه رو خیس می کردی خجالت قول میدم زود زود یاد بگیرم .

دخترکم چند شب پیش که به وبلاگ خاله نوشین سر میزدم این هدیه خاله رو دیدم ، دستشون درد نکنه که به یاد من و شما بودن .

اینم آدرس پست خاله نوشین جون

خاله نوشین جووووووووووونم ، ممنونقلب

 

قشنگ مامان ، اینم یه پست ناز از طرف مامان متین جون

تولد نی نی

مامان متین جوووووووووووووووووونم ، خیلی ممنونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

helen
22 بهمن 92 11:26
دستشووووووووووووووووووون درد نکنه عزیزم
helen
22 بهمن 92 11:28
مامانی جووووووووووووون آپم ها پیش منم فرصت کردی بیا
مامان و بابا
پاسخ
اومدم هلن جونم
مامان خانمی
22 بهمن 92 20:16
سلام دست همه مامان بزرگا درد نکنه که اگه اونا نبودن ما مامانای تازه کار معلوم نبود اوضامون چی میشد بازم از عکسای هلیا خانم بزار آخه خیلی زود به زود قیافش عوض میشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامان خانمییییییییییییییواقعا خدا خیرشون بده ، مامانم بنده خدا از روزی که رفتم بیمارستان کنارم بود و هنوزم تنهامون نذاشته ، خدا همه پدر و مادرا رو واسه بچه هاشون حفظ کنه حتما عزیزم
مامان دلنیا
23 بهمن 92 8:41
سلام مامان گلی .دست عزیزجون درد نکنه.مامانی منم مث شما تجربه نداشتم مادری (مامان همسری)همه چی بهم یاد داد وخیلی زود همه چیو یاد گرفتم .ایشالله همه مامان بزرگا همیشه سلامت باشن. مواظب خودتون باشین .
مامان و بابا
پاسخ
ان شاا... گلم ، خدا مادری رو واسه شما و همسری حفظ کنه شما هم مواظب خودتون و خونواده باشین
نوشین
24 بهمن 92 10:05
قربونت بشم مامان نفسه گلم من عاشق دختر نازت شدم اگه پیشش بودم بغلش می کردم بوسش می کردم میچسبوندمش به سینم نمیدونی چقدر مهرش افتاده تو دلم خدا نگهدارش باشه قربونه خندهاش
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه نوشین جووووووووونم، ما هم شما رو دوست داریم خب خاله جون بیا پیش دخملی ، خیلی خوشحال میشیم عزیزم