هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

40 روزگی هلیا جونم

1392/12/18 20:48
نویسنده : مامان و بابا
284 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم که مث فرشته ها خوابیدی مامان ، امروز وارد روزگی شدی گلم

مبارکت باشه شیرینم

نمیدونم چرا دیشب فقط جیغ میزدی هر کار می کردیم آروم نمیشدی 

تو جیغ میزدیی و منم گریه میکردم

طاقت دیدن ناراحتی تو ندارم عزیز دلم .

اینقده گریه می کردی ، ناله می کردی که صدات میگرفت

نمیدونستیم چیکار کنیم ، بابایی راهت میبرد میخوابیدی همین که میذاشتت سر جات بیدار میشدی و دوباره شروع می کردی و این بار نوبت من بود شما رو بگیرم .

من شما رو میدادم به بابایی و بابایی به من .

دیگه عرق نعناع هم کارساز نبود .

از ساعت 8 شب تا 2 نیمه شب همینطور بود تا اینکه بالاخره آروم شدی

امروز از صبح نیم ساعت میخوابی و بیدار میشی .

به قول خاله جون به نظرم چشمت زدن ! دیروز غروب همسایه مون اومد اینجا از مراسم ده روزگیت ندیده بودت .

شما هم کلی واسه ش دلبری میکردی ، همین که رفت و هنوز به خونه ش نرسیده بود شما شروع کردی مامان .

با اینکه واسه ت اسپند دود کردم و صدقه دادم ولی ....

دخترم دیروز کلی بارون میومد  ولی با این حال صبح رفتیم نمایشگاه بهاره ، هر کی میدیدت تعجب میکرد که توی این بارون برده بودیمت .

یکی از غرفه دارا پرسید چند وقتشه ؟

گفتم فردا میشه 40 روز .

طفلی تعجب کرده بود ، گفت سرماش ندی ، هوا خیلی سرده .

دختر من ، عشق کوچولوی مامان و بابا  ایشاا... زودی خوب شی آخه من و بابایی طاقت دیدن ناراحتیتو نداریم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دلنیا
18 اسفند 92 17:27
عزیزدلم 40 روزگیت مبارک ایشالله 120 ساله شی خشکل خاله.ازچشم بد دور باشی عزیزکم .نبینم گریه کنی. ایشالله همیشه تو تمام مراحل زندگی لبخند رو لبای نازت ببینم.مامانی من دلنیا رو وقتی 40 روزش بود واسه ارائه پایان نامه برده بودم. بوس واسه هلیا خانوووووم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووووووونی خیلی دوست داریم عزیزم که به ما سر میزنیممنونم گلم اذیتت نکرد دلنیا جونی الهی قربونش برم ولی کار خوبی کردی اینجوری خیالت راحت تره ، من حتی وقتی هلیا میخوابه و پیشم نیس انگار چیزی گم کردم بازم تشکر خانومی
مامانی
18 اسفند 92 23:50
ماهم دعا میکنیم زود خوب بشی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامانی جوووووووووووووونم
مامان دلنیا
19 اسفند 92 1:34
خواهش میکنم عزیزم.نه خداروشکر اذیت نکرد.تازه فکر نمیکردم خیلی طول بکشه .ولی خیلی طول کشید خوب شد باخودم برده بودمش. اره مامانی باورت میشه وقتی حتی میرم حموم یا ظرفارو میشورم یاهرکاری انجام بدم دلم واسش تنگ میشه.ایشالله سایه همه مامان باباها رو سربچه هاشون حفظ کنه.امین.مواظب خودتون باشین.بوووووووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
ان شاا... گلم، شما هم همینطور
سوگل
19 اسفند 92 8:30
سلام هلیاجون خوبی خاله جون ناناسی منو کی چش کرده بود؟؟؟؟؟انشالا چشش بترکه هر کی که بوده انشالا زودی خوب بشی خاله جون باشه؟مامان و بابا رو اذیت نکنی ها
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون خاله جووووووووووووووونی خدا رو شکر خوبم ان شاا... به روی چشم خاله جونی خوب خودم
سوگل
19 اسفند 92 8:31
راستی خاله جون 40 روزگیت هم مبارک انشالا جشن 400 ساله گیتو جشن بگیری
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله ، ایشاا...
مامان خانمی
19 اسفند 92 12:20
سلام عزیزم الهی قربون هلیا جونی خاله برم که اینقدر بی تابی میکنه. البته فکر کنم یه خورده هم واسه مامان و باباش ناز میکنه ها.خب آخه دختره دیگه دختره و ناز کردنش ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی وروجک شیطون.40 روزگیت هم مبارک خانم خوشگله
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامانی ، خدا نکنه عزیزم از ناز کردناش نگو خاله که مارو کشتهان شاا... عزیزم ممنون مامان جونی که بهمون سر میزنی
مامان دیبا
19 اسفند 92 17:35
چهل روزگیت مبااااااااااااااااارک عسلم $$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *’,, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**’____________**’$$***,, ____,;’*___’_.*__________________*___ ‘*,, ,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‘**,,,, *.° ? …° ….O …….°o O ° O ……………..° ………….. ° …………. O ………….o….o°o ……………..O….° …………o°°O…..o ………..O……….O …………° o o o O ………………….? ……………….? ……………? ………..? ……..? ….
مامان و بابا
پاسخ
یه دنیا ممنون مامانیییییییییییییییییییییی
مامان ايليان
20 اسفند 92 5:22
كور شه اون جشمي كه تو رو زده ايشالا من بميرم كريه نكني خاله زودي اين روزا هم تموم ميشه ايشالا خيلي سخته واقعا ما كنار جاي ني نيا يه تيكه نون ميزاريم هميشه واسه جشم بد و اينا يا ان يكات بزار قربونش ظبرم ايليان منم نميدونم جش شده خيلي كم غذا ميخوره بعضي وقتا هم همون يه ذره خم كه ميخوره بالا مياره ، نميدونم جرا
مامان و بابا
پاسخ
ایشاا... خاله جونی وان یکاد و 4 قل و آیه الکرسی داره کنارشایشاا... هر کی نمیتونه نی نی گولیا رو ببینه کور شه چشاش ، بگو ایشاا...
مامان ايليان
20 اسفند 92 5:24
40 روزكيتم مبارك عزيز دلم، ديكه داري بزرك ميشي خانوم ميشي حالتم بهتر ميشه. ماماني تو كريه نكن اونموقع هليا ميفهمه حالش بدتر ميشه ها ! افرين
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیز دلم ، خدا کنه خاله جون نمیتونم گریه نکنمخیلی سخته
helen
21 اسفند 92 13:19
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیزم40 روزگیش مبارک باشهبسلامتی
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو ، ممنون هلن جوووووووووونی
مامان ایلیان
21 اسفند 92 15:44
قربونت مامانی والا معلوم نیست به کی رفته، از همه یه چیزی به ارث برده ولی میگن بیشتر شبیه داداش کوچیکه ی منه دختر شما به کی رفته اون موقع
مامان و بابا
پاسخ
ماشاا... قربونش برم خیلی نازه ایلیان جونی، خدا کنه دوباره تپلو بشه هلیا هم نخواسته دل من و همسری رو بشکنه به هر دومون رفتهجدیدا هم همه میگن من و همسری خیلی شبیه همیمواا... نمیدونم فقط اینو مطمئنیم که دست و پاهاش به خودم رفته