هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

دل پیچه های دخملی

1392/12/14 15:42
نویسنده : مامان و بابا
270 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم ، دیشب بازم دل پیچه داشتی ، قربونت برم که بغلم میخوابیدی ولی هنوز سر جات نذاشته بودمت بیدر میشدی

دیشب به پیشنهاد مامان ایلیان جونی ، عرق نعناع رو با نبات قاطی کردم و بهت دادم خیلی بهتر خوردی گلم

ممنون مامان ایلیان جونیییییییییییماچ

ولی وقتی که خواستم بیام عکستو بذارم بیدار شدی و تا ساعت 2 بیدار موندی

الهی قربونت برم که وقتی دل درد میگیری اینجوری میخوابی ، ولی زیاد روی شیکم نمیذارمت ، 3-4 دقیقه که اینجوری باشی خوابت میبره


 

.: هلیا جون ، نفس مامان و بابا تا این لحظه ، 1 ماه و 5 روز و 0 ساعت و 34 دقیقه و 3 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ایلیان
14 اسفند 92 18:36
اخی چه معصومه این دخملم اخه بمیرم و این دل دردای شما رو نبینم ایشالا زود زوود خوب شی عزیزم این روزا هم میگذره من اینقدر واسه ایلیان گریه میکردم که نگو فدات شم خانومی اینقدم عکس نذار چشم میخوره هر روز اسپند دود کن ولی نبرش کنار دودش میگم تو کالسکه گذاشتیش بخوابه؟ خیلی از بچه ها قشنگ خوابشون میبره، من ایلیان رو میذارم اون تو همین الکی عقب جلو میکنم فک میکنه بیرونیم خوابش میبره یه 2 / 3 ساعتی، دیگه درش نمیارم تا بیدار نشه والا هرچی یاد گرفتم رو دارم میگم دیگه همیناست ایشالا زود خوب شه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون ، خدا نکنه ، ایشاا... به روی چشم عزیزدلم توی کالسکه امتحان نکردم ، راستش میترسم عادت کنه پسر عمه هلیا عادت کرده الآن دو سالشه باید توی کالسکه بخوابه ممنون گلم ، حرفات دل گرمیه واسه م عرق نعناع و نبات که عالی بود
مامان ایلیان
14 اسفند 92 18:41
راستی در مورد قطره یه فطره هست مخصوص نی نی ها برا شیکمشون مال تو ایران یه قطره انگلستانیه بری داروخونه بهت میدن. اونم به نوبه ی خودش کمک میکنه به نی نی شیر خودتم با چیزی قاطی نکن ، چون مزه ی شیرتو عوض میکنه خدایی نکرده از شیرت زده میشه چه واس خودم مامانی شدما
مامان و بابا
پاسخ
تا حالا چیزی نشنیده بودم در باره ش فقط با عرق نعناع قاطی میکردم که از اون شب بچه خوبی شدم و قاطی نکردم خودت رو دست کم نگیر جیگرررررررررررررررررررر
مامان دلنیا
15 اسفند 92 9:00
هلیا جون خاله الهی بمیرم نبینم جاییت دردمیکنه.ایشالله همیشه سلامت باشی.فدات چه ناز خوابیدی ماشالله.مامانی مواظب خودتون باشین .بووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووووووووونم خاله جون اگه بدونی چقد گریه کرد بعد خوابید ممنون مامان دلنیا جونی ، شما هم همینطور
مامان خانمی
15 اسفند 92 11:03
آخ وروجکم چرا اینقدر دل درد میگیری آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی خودمونیم چشمت نکنم خیلی ناز میخابی. دوستت دارم بوس
مامان و بابا
پاسخ
نمیدونم خاله جونخیلی اذیت میشم ما هم دوست داریم خاله جونی
مامانی
17 اسفند 92 0:53
سلام میشه خواهش کنم به وب من هم سری بزنید و اگه قابل دونستید باهم دوست باشیم منتظرتونم برای سلامتی گل دخترتونم که دیگه دل قشنگش درد نگیره صلوات
مامان و بابا
پاسخ
سلام ، حتما عزیزم اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَعَلَی آلِ مُحَمَّدٍ و عجل فرجهم
مامان خانمی
17 اسفند 92 12:03
بازم عکس بزار دیگه مامانی هلیا جون خب دلمون تنگ وروجک میشه
مامان و بابا
پاسخ
حتما عزیز دلم ، لطف دارین شما
♥مامان متین جون♥
17 اسفند 92 16:41
مامان و بابا
پاسخ
قربونت مامان متین جوووووووووووووووووونی
مامان خانمی
18 اسفند 92 10:20
چه خبر از هلیا جونی ما؟؟؟؟؟ بزرگ شدی عزیز خاله؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
خوبه خاله جون ، 40 روزه شدم خاله جوووووووووووووونی
helen
18 اسفند 92 10:42
عزیزم الهی بمیییییییییییرم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
helen
18 اسفند 92 10:42
ماشالا هر روز خوووشگل تر از دیروزقالبتووونو عشقه
مامان و بابا
پاسخ
چشات خوشگل میبینه جیگرهنوز تکمیل نشده گذاشتم واسه عید رو کنم
helen
18 اسفند 92 10:42
آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم