هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/12/13 21:08
نویسنده : مامان و بابا
328 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخملم ، ناناسم ، عشقم ، علوسکم ، جوجه کوچولوی من سلام

یه دنیا دوست دارم هلیای مامان

این روزا خیلی نمیخوابی مامانی ، دوست داری بیشتر بیدار باشی و بازیگوشی کنی

همه ش دلت میخواد یکی باهات حرف بزنه ، چند روزیه وقتی خیلی سر به سرت میذارم در جوابم اغو اغو میکنی( یه جا خوندم که نوشته بود بچه ها آغون میکنن ، ولی هرچی گوش میدم آغون نمیشنوم نیشخند )

دختر نازم الآن خوابیدی من زودی اومدم تا واسه ت بنویسم که امروز یه روز خاصه واسه من و بابایی

امروز چهارمین سالگرد عقد من و باباییه .

سال 88 توی یه همچین روزی که مصادف بود با ولادت پیامبر (ص) من و بابایی ساعت 12 عقد کردیم

خیلی روز قشنگی بود عزیز دلم .

امسال اولین سالیه که این روز رو 3 نفری جشن میگیریم

مامانی اون روز خیلی خوش گذشت مخصوصا اون موقع که مهمونا منتظر بودن و من و بابایی رفتیم جنگل  فقط دو تا ماشین بودیم یکی ما یکی فیلمبردار .

ولی مامانی از اون سال به بعد دیگه نتونستیم بریم اون جا آخه اون مسیر رو بستن .

جنگلی که واسه عروسی رفتیم رو هم خراب کردن جاش سد زدن ، شانسو داری مامانی

این روز قشنگ رو به همسری خوب خودم تبریک میگم

راستی دخترم یادم رفت بگم امروز دقیقا یک سال شد که اومدیم خونه خودمون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان خانمی
13 اسفند 92 21:12
سلام عزیزم بهتون تبریک میگم.ایشالله سالهای سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید. عکس هلیا جونی رو چرا نذاشتی؟ راستی عکس بالای وب بازم هنر باباییشه؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ، ممنونم میخواستم ذارم ولی یهو جیغ زد خلاصه کردم رفتم آره عزیزم کار بابای هلیاست
مامان فرخنده
14 اسفند 92 8:02
تبريك ميگم خانم ساليان سال در كنار هم سبز زندگي كنيد جنگل را بيخيال توروخدا زياد جاهاي ديدني نريد چون باعث تخريب اونها ميشيد
مامان و بابا
پاسخ
ممنون فرخنده جونم فقط واسه سال اول تونستیم بریم اونجا بعدش دیگه راهشو بستن و دیگه نمیدونم چی شد . اون جنگل دیگه م جایی که ما رفتیم کلا رفت زیر آب
سوگل
14 اسفند 92 8:51
سلام مامان هلیا جون خوبی دخمل ناسمون چطوله؟ خدا حفظش کنه عکس جدید نذاشتی چلا دلمون واسش تنگ شده سالگرد ازدواجتونم بهتون بریک میگم انشالا ی عمر با خوشی در کنار هم زندگی کنید
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون خوبیم الآن اومدم که بذارم ، دیشب یهو دل پیچه ش شروع شد و ما هم رفتیم بازم ممنون گلم
مامان دیبا
14 اسفند 92 11:51
مباااااااااااااااااااارک باشه عزیزم. ایشالا 120 سال در کنار خانواده به شادی و سلامتی روزهای خوشی رو سپری کنی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامانی جووووووووووووووووووووون
مامان دلنیا
14 اسفند 92 15:04
عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند. برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم. پیوندتان مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مامان دلنیا جون ممنون عزییییییییییییییییییییزم
مامان ایلیان
14 اسفند 92 18:29
مبارکا باشهههههههههههههههههههه شیرینیش کو پس ایشالا همیشه با همدیگه دست تو دستای هم یک زندگی راحت و پر شادی داشته باشید
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیییییییزم شیرینیش توی یخچاله، شما تشریف بیارین اینجا ، شیرینی تون محفوظهبازم ممنون دوست جون جونییییییییییییی مننننننننننننن
سمیرا
15 اسفند 92 17:42
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ایشالا هزاران سال به خوبی و خوشی در کنار هلیا جون زندگی کنین
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیییییییییییزم
♥مامان متین جون♥
15 اسفند 92 19:23
مبارکه ایشالا همیشه شادو خوش باشین
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیییییییییییییییییییییزم
نوشین
20 اسفند 92 7:00
سلام سلام صد تا سلام مبارک باشه منم دقیقا 20اسفند 88عقد کردم یه هفته بعد شما ولی هنوز نی نی ندارم
مامان و بابا
پاسخ
سلام خانوووووووووووووووووووم ، کجایی دلمون تنگ شده بود واسه تون سالگرد عقد شما هم مبارک راستش اومدم به وبت ولی هلیا نذاشت اونجا بهت تبریک بگم ، حتما دوباره میام ایشاا... سال های سال با همسری و یه چنتا نی نی گولی بامزه با خوبی و خوشی زندگی کنین عزیزم. ایشاا... چن قلو باشن ، خودم کمکت میکنم بزرگشون کنیم
نوشین
12 فروردین 93 12:45
الهی من فدات سلام چطوری خواهر خوبی سال جدید مبارک سالی پر ازشادی رو براتون میخوام واقعا هر چی فکر می کنم نمیدونم چرا اون روز که این متن شما رو خوندم احساس کردم من و شما تو یه روز عقد کردیم فکر کنم چون تو 20اسفند برات نظر قبلیمو میگم گذاشتم احساس کردم شما هم 20 اسفند عقد کردید تاریخی که پست رو گذاشتی نگاه نکردم خلاصه منو ببخش عزیزم نمیدونم چرا چت زده بودم من و همسریه گلم 20 اسفند 87عقد کردیم دوستون دارم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزمعلیک سلام خواهری خوبم ، ممنون خوبیم سال نوی شما هم مبارک منم همینطور ایشاا... هزارسال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین عزیز دلم