هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

دوباره آب بازی

1392/12/7 19:12
نویسنده : مامان و بابا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان ، دختر نانازم ، قند و عسلم ، الهی قربونت برم

دیروز هم دل پیچه داشتی مامانی ، ساعت 2 تا 5 راهت بردم تا کمی بخوابی ، عرق نعناع هم فایده نداشت

به بابایی زنگ زدم که بیاد با ماشین بریم بیرون تا یه کوچولو بخوابی ، آخه عادت داری توی ماشین میخوابی

بابایی اومد با یه عرق نعناع جدید . اون رو خوردی و بعدش خوابیدی

الهی فدات شم که وقتی دل پیچه می گیری من و بابایی هم کلی ناراحت میشیم اصلا دوست نداریم چیزی جز شیر خودمو بخوری ولی وقتی میبینیم داری اذیت میشی رو میاریم به عرق نعناع ، واقعا معجزه میکنه . به نسبت مساوی با شیر خودم قاطی میکنم و بهت میدم .

ولی اصلا طعمش رو دوست نداری

دیشب عزیز و بابا بزرگ اومدن اینجا ، عزیز تقریبا هر روز میاد آخه میگه دلم واسه دخملی تنگ میشه

دیشب با عزیز رفتی حموم گلم . وقتی اومدی بیرون شیر خوردی و تقریبا ساعت 1 خوابیدی .و نصفه شب فقط واسه شیر بیدار شدی . خدا رو شکر دیشب دل پیچه نداشتی

منم دیشب خوب خوابیدم

اینم عکس گل دخملی صبح امروز

 

.: هلیا جون ، نفس مامان و بابا تا این لحظه ، 29 روز و 3 ساعت و 38 دقیقه و 47 ثانیه سن دارد :.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خانمی
7 اسفند 92 19:30
سلام ماشالله چه بزرگ شده هلیا جونی خاله خدا نگهت داره کوچول موچول الهی همیشه سالم باشی و هیچوقت دل درد نگیری که مامان و بابا هم غصه نخورن. دوستت دارم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون خاله جوووووووووووووونی که خبرم رو میگیریما هم خیلییییییییییییی دوست داریم
مامان دلنیا
8 اسفند 92 16:01
سلام مامانی .خوبی .؟الهی هیچوقت مریض نشین وهمیشه سلامت باشی. عافیت باشه خاله.هلیا جووووووووووونی میدونی خاله خیلی دوست داره.؟فدات بشم من.از دور میبوسمت عزیزدلم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون خوبیمان شاا... خاله جون ، ایشاا... هیچ نی نی مریض نشه که واقعا واسه مامان و باباها سخته ممنون عزیز دلم ما هم شما رو خیلی دوست داریم بوس واسه دلنیا جون و مامان مهربونش
نوشین
8 اسفند 92 16:23
عزیزه دلم چقدر اذیت شده دل پیچه داشته فداش بشم
مامان و بابا
پاسخ
آره خاله جون خیلی اذیت میشه وقتی دل پیچه داره ، دعا کنین زود خوب بشه
مامان دیبا
8 اسفند 92 20:06
ای جااااااااانم ماشالا چه نااااااااز خوابیده. مامانی تا 40 روز معمولا بچه ها کولیک دارن و یه ساعت هایی رو بی تاب می شن. این شب بی خوابی ها زود تموم می شه گلم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزییییییییییییزم آره گلم ، همین طور که گفتی بعضی وقتا واقعا نمیدونیم چیکارش کنیم خدا کنه تا 40 روز تموم شه آخه بعضیا میگن تا 6 ماهگی طول میکشه
سوگل
11 اسفند 92 14:56
ماشالا هزار ماشالا چش نخوره انشالا
مامان و بابا
پاسخ
ممنون سوگل جوووووووووووووووونم
Mamani iliyan
12 اسفند 92 21:25
Arghe nana ro nabat tosh beriz jori ke shirinish andazeye shire khodet bashe Hame bachegi mashino sopa daran chon seda va harekatesh mese shike mamani Ishala zoodi khob she, kheyli sakhte vaghean, rasi ghatreye shikamo behesh nemidi? Ghatreye khobim, ab nabate khaliam aramash bakhahesh, ye chan Daniel ham roza bezar ro shikam. Ina tanha chizayian ke baladam :-s
مامان و بابا
پاسخ
عرق نعناع واقعا معجزه میکنه ، باشیر خودم قاطی میکنم به زور میخوره ، این دفعه با نبات امتحان می کنم ، خدا کنه دوست داشته باشه بچه مون عشق ماشینه خاله جون ، هنوز سوار نشدیم خوابهخیلی دلم واسه نی نی ها میسوزه نمیتونن بگن کجاشون درد میکنه اینجا فقط یه قطره میدن اونم ویتامین آ+د است قطره شیکم چیهآب نبات خالی رو هم هنوز امتحان نکردم ، عزیزم ممنون که اطلاعاتت رو بهم میگی یه دنیا دوست دااااااااااااااااااااااااااااااااااارم