هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

برای همسرم

1392/12/5 22:02
نویسنده : مامان و بابا
249 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم این بار برای تو مینویسم 

 برای تو که همیشه همراهم بودی و هستی ، برای تو که با تو هیچ وقت احساس تنهایی نکردم ، برای تو که بهترین همسر دنیا هستی

همسر عزیزم ، هر چه از مهربانی هایت بگویم باز کم گفتم ، از صبوریت ، از همدردیت ، ...

مهربانم ، از اینکه در دوران بارداری همیشه کنارم بودی و اجازه ندادی بعضی روز و شب های سخت رو به تنهایی بگذرونم ازت ممنونم . از اینکه شب ها در کنار من بیدار بودی و مرهمی برای درد هام بودی ممنونم .

امسال ماه رمضون سختی داشتیم ، از اینکه با سحری مختصری روزه می گرفتی و با افطار مختصر تری افطار می کردی ، شرمنده ام .

در تمام روز هایی که میدانی به من و تو چه گذشت فقط به این دل خوش بودم که تو در کنارمی ، تو هستی و تنهام نمی ذاری . که اگه در کنارم نبودی نمیدانم بر من چه می گذشت .

این 9 ماه گذشت و همه اون روز های قشنگ به خاطره ای به یاد ماندنی برایم تبدیل شد ، که هیچ وقت از ذهنم پاک نمی شود .

عسلم ، از اینکه در روز تولد هلیا و بیمارستان در کنارم بودی خیلی ممنونم ، با اینکه مامان ها هم بودند ، ولی چشام فقط دنبال تو بود

روز تولد هلیا وقتی دکتر بیهوشی از تو سوال می کرد و من جواب میدادم ، دکتر فقط در جوابم می گفت خوش به حالت چه شوهر خوبی داری .

من هم در جواب گفتم ، همسرم بهترین همسر دنیاست ، خیلی دوسش دارم

و بعد که چشامو باز کردم تو رو دیدم ، تو با اون لبخند قشنگت که خودت میدونی از همه چی برام با ارزشتره .

و بعد از اون ، دوران بعد از عملم .

با اینکه دخترمون به دنیا اومده بود و فکر می کردم از توجهت نسبت بهم کم میشه ، ولی دیدم بیشتر از قبل مواظبمی . واقعا ممنونم گلم

همیشه بخند عزیزم . خیلی دوست دارم

عشق من ، امروز روز تو بود ، روز مهندس ، روزت مبارک . بهترین ها رو برایت آرزو میکنم .

خیلی خیلی دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دلنیا
6 اسفند 92 1:08
سلام عزیزدلم .روز مهندس وبه همسری تبریک میگم. دوست خوبم از صمیم قلب خوشحالم که اینقدر خوشبختین. وامیدوارم روز به روز به عشقتون اضافه شه.وبهترین لحظه های عمرتون و در کنار هم بگذرونین.هلیا جووووووووونمو ببوسین.فداااااااش بشم من .
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ، ممنونم شمام دلنیا خانومی رو ببوسین از طرف خاله
مامان ايليان
6 اسفند 92 1:31
mobaraka bashe pas rozemanam bodeo nemidonesam tabrik migam be hamchin zano shohari, ishala hamishe khoshbakht bashid dar kenare dokhmal kocholoton.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ، روز شمام مبارک دوست عزیزم بازم ممنون منم هرچند مهندسی نخوندم ولی خانوم مهندس که هستم پس روز منم مبارک
مامان خانمی
6 اسفند 92 7:42
سلام مامان هلیا جون خوش به حال هلیا جون که همچین مامان بابای عاشقی داره. بعدش خوش به حال تو که همچین شوهر خوبی داری. سومم خوش به حال آقای شوهر که همچین زن قدر شناسی داره. ایشالله با هم خوشبخت بشید و هلیا خانمی رو هم خوشبخت کنین. دوستت دارم مراقب خودت و هلیا فسقلی و شوهر خوبت باش
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزییییییزم از طرف خودم و هلیا جونی و باباش ممنونم گلم من اینقدرام خوب نیستم منم خیلی دوست دارم عزیزم ، بازم ممنون شما هم مراقب محمد سجاد جون باشین تا صحیح و سالم به دنیا بیاد و البته مراقب خود و همسری هم خیلی باش
نوشین
6 اسفند 92 16:32
عزیزم امیدوارم سالهای سال درکنار هم خوب و خوش و سلامت و با آرامش زندگی کنید
مامان و بابا
پاسخ
ممنون نوشین عزییییییییزم
هدی (مامان نی نی)
6 اسفند 92 23:43
عریزم ایشالا زیر سایه خداوند همیشه در کنار هم خوش باشین و خوب زندگی کنین و همیشه خوشبخت باشین.همسر خوب یه نعمته.خدا خیلی دوست داشته که همسر خوبی نصیبت کرده.براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم هدی جونیییییییییییی