هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

مراقبت دخملی

1392/12/21 17:45
نویسنده : مامان و بابا
424 بازدید
اشتراک گذاری

  دختر ناز مامان و بابا

امروز صبح من و بابایی و شما رفتیم مرکز بهداشت واسه مراقبت 42 روزگی شما ، البته با یه روز تاخیرچشمک

عزیز دلم 900گرم اضافه کرده بودی و حالا وزنت شده بود 4500گرم . بگو ماشاا...چشمک

قدت هم 52 سانت .

بعد از اون هم رفتیم خونه مادر جونشون که طی یک خرابکاری شما بعد نهار زودی اومدیم خونه.

امشب تولد دو سالگی مرتضی علی ( پسر عمه هلیا جونی ) دعوتیم خدا کنه بابایی ما رو ببره آخه میگه شلوغه و دخملی اذیت میشه . حوصله م سر رفته خب

اینم عکس 40 روزگی هلیا جون ، عشق کوچولوی خونه مون

هلیا جون ، نفس مامان و بابا تا این لحظه ، 1 ماه و 9 روز و 12 ساعت و 39 دقیقه و 44 ثانیه سن دارد 

 

.: هلیا جون ، نفس مامان و بابا تا این لحظه ، 1 ماه و 12 روز و 3 ساعت و 53 دقیقه و 12 ثانیه سن دارد

 

دخترم این عکس واسه وقتیه که از خونه مادر جونشون اومدیم و مجبور شدم همه لباس هات رو عوض کنم .

ببین چه جوری میخندی، فدای اون خنده ت که خودت میدونی خرابکاری چیه و چیکار کردی

راستی مامانی با اینکه زود به زود ناخونات رو کوتاه می کنم ، ببین با صورتت چیکار کردی . تازه دیشب ناخونات رو کوتاه کردم .

 

پسندها (1)

نظرات (16)

helen
21 اسفند 92 21:08
واااااااای بلاخره چشمهای باز این خوووشگل خانوووم رودیدیموای عزیزم چه نازه
مامان و بابا
پاسخ
آخه عزیزم هر وقت بیداره جیغ میزنه این بارم خودش فهمیده خرابکاری کرده داره میخنده
مامان ایلیان
21 اسفند 92 22:13
ای واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منیم جوزلم ای وایییییییییییییییییییییییییییییییییی جیرانم من تورو بخورممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم وای ماشالا ماشالا هزار ماشالا خاله همینجوری برو بالا ببینم تا کجا میری، باید لپات اویزون باشه همینجوری بیوفته تو دهن قربونت برم شروع کردی به خندیدن وروجک، دل مامان بابا خاله ها رو میبری ماشالا خیلی تغیر کرده، بزرگ تر شده وای یه جورایی احساس میکنم شکل ایلیانه قربون هر دوتاتون ایت الرسی... فووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت چشم بد و شور و حسود بترکه ایشالا
مامان و بابا
پاسخ
مامانی میشه دو خط اول رو ترجمه کنی واسه م نه خاله لپی نداره دخملی اگه داشت تا حالا خورده بودمشخاله جونی خیلی وقته میخنده نگفتم تا یه وقت چشم نخوره دخملی شما هم به کسی نگو فدای ایلیان جونم برم من با اون مماخ زخمیشایشاا...
مامان آيلين
21 اسفند 92 22:30
واي چه دخمل نازي معلومه حسابي هم شيطونه ها با تبادل لينك موافقيد؟
مامان و بابا
پاسخ
از شیطونی نگو خاله که حسابی هم شیطونه حتما عزیزم ، با افتخار
مامان خانمی
22 اسفند 92 12:38
به به به ماشالله روز به روز داره خوشگلتر میشه خوشکل من. قربون اون خنده هات وروجک دوستتتتتتتتتتت دارم ناز دونه
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری گلمما هم دوستون داریم عزیزم
helen
22 اسفند 92 23:15
چرا دیگه پیشم نمیا؟؟؟!!!آپما
مامان و بابا
پاسخ
میام گلم ولی وقت نمیکنم نظر بذارم ، از صبح توی وبتم ولی هلیا اجازه نمیده که بازم بدون نظر اومدم بیرون دوباره میام هلن جونم ، قول میدم راستی قالب وبت خیلی قشنگه
*.*.*پروشات*.*.*
23 اسفند 92 15:18
سلام چه دختر نازی پیش منم بیا خوشحال میشم اگه باتبادل لینک موافقی خبر بده
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، لطف داری عزییییییییزماومدم لینکت کردم گلم وبت خیلی نازه
مریم مامان دیبا
23 اسفند 92 16:36
این دخملی چه ناااااااااااااااازه خوشگله و طناااااااااااازه
مامان و بابا
پاسخ
بوس واسه دیبا جون و مامانی
شیما
23 اسفند 92 19:11
ای جووووووووووووووووونم قربون نگاهات و خنده هات خاله جونم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه شیما جوووووووووووووووووووووون
سوگل
24 اسفند 92 7:45
سلام هلیا خوبی خاله الهی من فدای اون خنده هات چه ناناس شده دخملی ماشالا
مامان و بابا
پاسخ
سلام سوگل جونم ، ممنون خوب خوبم خدا نکنه عزیزم ، خیلی آی لاو یو
مامانی
24 اسفند 92 18:49
ای جانم هزار ماشالله
مامان دلنیا
24 اسفند 92 22:50
عزیزکم فدای خنده هات .هزار ماشالله چه نی ناز شدی .از چشم بد دور باشی ایشالله .عسلم میام میخورمتا . تا میتونی واسه مامانی دلبری کن.اره مامانی ناخناشون زود به زود بلند میشه منم هرموقع میخوام کوتاشون کنم قبلش یه کاری میکنه.هلیا جونمو ببوسین فداش .
مامان و بابا
پاسخ
قربونت مامانی عزیزم کشته ما رو با این خنده هاش ناخن هاش خیلی تیزه حتی وقتی کوتاهه شمام دلنیا گلی رو ببوسینش یه عالمه البته دستاشو چون صورتش مث برگ گله ، خش میفته
مامان ايليان
26 اسفند 92 12:56
خودم كه مشكل 2 ندارم، ايليان اين مشكل رو كرفته البته خودمم اين مشكل رو 11 سالي ميشه دارم، بعد زايمان هم ديكه مايسيري كرفتم واي ماماني نميدوني بجم جه شوقي ميكنه وقتي غذا بهش ميدم قد مزه كه بهش ميدم كريه ميكنه بيشتر ميخواد ديروز سيبزميني با ذرت دادم اينقدر از خوشحالي دست و با ميزد كه نكو ها راستي من دم كرده ي رازيانه ميخورم هر روز خوب ولي ديكه تاثيري رو من نداره تازه خوب وقتي شير تو سينه نباشه جيو بمكه بجه خوب، وقتي ميبينه جيزي توش نيست ول ميكنه خووووووب ميكم هليا تو كل روز جند بار شماره 2 ميكنه? اين عكس خنديدنشا دل ادم رو ميبره بتركه جشم شور و حسود ايشالا
مامان و بابا
پاسخ
شرمنده دیر جواب دادم عزیزم ، چند روزیه خط ها خیلی شلوغه ، جواب میدم ولی ثبت نمیشه . مامانی واسه سیب زمینس خیلی زودهبچه رو اسهال نندازی هلیا 4-5 بار میزه روی فاز شماره 2 . فدات شم غزیزم سال نو خیلی خیلی مبارک ، ایشاا... سال خوبی داشته باشین
♥مامان متین جون♥
26 اسفند 92 15:52
عزززززززززززیییییییییییییییزززززززززززززززم [دست]اولین بهارت مبارک دخملی سال نو مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووونسال نو شمام مبارک
هدی (مامان نی نی)
27 اسفند 92 15:19
الهی عزیزم.ببین چه ژستیم گرفته خانوم بلا.چه ناز خندیدی.
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برم هدی جوووووووووووووووون
مامان خانمی
27 اسفند 92 21:00
سلام مامان هلیا جونی من اومدم تا سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک بگم. ایشالله سال خوبی داشته باشی بوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم سال نو شما هم مبارک ، ایشاا... سال خوبی داشته باشین و محمد سجاد گلمون هم صحیح و سالم به دنیا بیاد
سمیرا
28 اسفند 92 13:33
سلام مامانی ماشالا به این دخمل ناناز با اون خنده ی نازش پیشاپیش بهارتون مبارک ایشالا سال خوبی رو در کنار گل دخملی داشته باشین بوووووووووس واسه هلیا جونم
مامان و بابا
پاسخ
سلا عزیز دلم ، قربونت برم عید شما هم مبارک گلم ، شرمنده به خاطر شلوغی خط ها دیر جواب دادم ایشاا... سال دیگه شما هم سه نفری میشین و میرین عید دیدنیقربون گل پسری برم من