هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

آخرین نفس های سال 1392

1392/12/27 23:09
نویسنده : مامان و بابا
368 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه مامان سلام ، سلام به روی ماهت گلم

سال 92 هم داره تموم میشه عزیزم ، با همه خاطرات تلخ و شیرینش .

مامانی سال 92 سال تو بود ، سال بودنت ، وای خدای من . شما توی بهار مهمون دل مامان شدی گلم

امسال اولین سالیه که سه نفری به استقبال بهار میریم . قشنگترین بهار عمرم .

دختر مامان الهی قربونت برم بهار 93 اولین تجربه بهاری توست مامان ان شاا... 120تا بهار رو ببینی و تجربه عزیزم . 

فرشته مامان روز به روز داری شیرین تر میشی و مامان رو به خودت وابسته تر می کنی. جدیدا مامانی رو میشناسی و پیش کسی نمیمونی بدون من . هر جا میرم باید با خودم باشی ، واسه همینه که نمیتونم زیاد به وبت سر بزنمقلب

خیلی خوشحالم که همیشه پیشتم ، راستش وقتی میبینم کسی بغلت میکنه حسودیم میشه .

وقتی وارد جایی میشم و آدمای اونجا شما رو ازم میگیرن حس خوبی ندارم .

اصلا دوست ندارم یه لحظه هم ازت جدا بشم . دختر من تو فقط دختر من و بابایی .

ناناز من ، امسال با همه سال ها فرق داره ، هنوز خونه تکونی نکردم

توی خونه مون انگاری بمب ترکیده ، هیچی سر جاش نیست . مانتو و شلوار عیدم رو تازه امروز خریدم.

ولی اصلا ناراحت نیستم چون تو رو دارم . تویی که امسال چراغ خونه مون شدی .

وااااااااااااااااای اون لحظه ای که میخندی و صدای اغو اغو کردنت خونه رو پر میکنه شیرین ترین لحظه س واسه م .

اون لحظه ای که به خاطر اینکه پیش نیستم گریه میکنی و لب میچینی خیلی خوردنی میشی ، اصلا دوست ندارم گریه تو ببینم . ولی ته دلم خوشحال میشم که یکی هست که واسه نبودنم ناراحت باشه

قربونت برم ، وقتی میخوای بخوابی حتما باید واسه ت لالایی بخونم تا خوابت ببره وقتی میخوابی و میذارمت توی گهواره ، دوباره بیدار میشی و تا مطمئن نشی پیشتم نمیخوابی

وای از اون لحظه ای که پیشت نباشم .

راستی مامانی 5 شنبه گذشته اولین باری بود که خودم بردمت حموم ، الهی دورت بگردم که اصلا گریه نکردی ، ماشاا... به دختر قشنگ خودمتشویق

اینم از لالایی که واسه ت میخونم از اینرنت گرفم ، یه جاهاییش رو حذف کردم و یه بخش هایی رو هم جابه جا . فکر میکنم 5-6 باری واسه ت میخونم تا خوابت ببره

 

 

لالالالا  گل نازم

تويي سرو سرافرازم

تويي سرو و تويي كاجم

تويي افسر، تويي تاجم

 

لالالالا گل نرگس

نباشم دور، ز‌‌ تو هرگز

هميشه در برم باشي

چو تاجي بر سرم باشي

 

لالالالا گل شب بو

نگاهت مي كند جادو

ببينم چشم شهلايت

به زير آن كمان ابرو

 

لالالالا گل پونه

انار كردم واسَت دونه

انار سرخ  ياقوتي

بخوراي گل، نگير بونه

 

لالالالا گل صدپر

نشه هرگز گلم پرپر

بمون با من گل خندان

نبينم چشم تو گريان

 

لالا لالا شبه دیره

بببین ماهو داره میره

هزارتا قصه هم گفتم

چرا خوابت نمیگیره؟؟

 

لالا لالا گل لاله

نبینم رویاهات کاله

فرشته مثل تو پاکه

فقط فرقش دوتا باله

 

 

لالا لالا گل رعنا

میخواد بارون بیاد اینجا

کی گفته تو ازم دوری ؟؟

ببین نزدیکتم حالا

 

 

لالا لالا گل پسته

نشی از این روزا خسته

چقد خوابی که میشینه

تو چشمای تو خوشبخته

 

 

لالا لالا گل مریم

نشینه تو چشات شبنم

یه عمره من فقط هرشب

واسه تو آرزو کردم

 

لالا لالا گل زردم

چراغارم خاموش کردم

بخواب که مثل پروانه

خودم دور تو میگردم

 

 لالالالا گلم خوابيد

به رويش نورِ مَه تابيد 

لالالالا گلم زيباست

براي من ، همه دنياست .

 

دوستای گلم امیدوارم سال جدید سالی پر از خیر و برکت واسه تون باشه ، بهترین ها رو واسه تون آرزو میکنم ، پیشاپیش عیدتون مبارک

وقتی سر سفره هفت سین نشستی ، به یاد ما هم باشمژه

 

پسندها (1)

نظرات (5)

الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 13:46
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام الهام جونم،سال نو شما هم مبارک حتما گلم
مامانی
28 اسفند 92 18:12
سال نو مبارک عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک ، ایشاا... سال خوبی داشته باشین عزیزم
نوشین
29 اسفند 92 11:25
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن چرخ روزیت همیشه چرخان نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من روزهایت پی هم خوش باشد نوروز تو ای دوست مبارک باشد ! عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه امسال دیگه 3نفری میشینید پای سفره هفت سین دختر نازتو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام نوشین جون خودم سال نو مبارک قربونت برم ، وقتی سفره هفت سین میچیدم همه ش به فکرت بودم گلم ، کلی واسه ت دعا کردم ، به همسری هم گفتم واسه ی دوست خوبم دعا کن که سال دیگه 3 نفری پای سفره هفت سین بشینن ایشاا... هر چه زود تر خبر خاله شدنم رو بهم بدی گلم به خدا واسه اون روز لحظه شماری میکنم خیلی دوست دارم آبجی جونم
helen
1 فروردین 93 11:00
عزیزم سال نوت مبارک باشهمبارک باشه اولین سالی که با فرشته کوچولوت سال و تحویل کردی
مامان و بابا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک هلن جونی، ایشاا... شما هم سال دیگه دو نفری با همسری بشینین پای سفره هفت سین سال بعدش سه نفری شوخی کردم خانومی ، مگه من میذارم ازدواج کنی
مامان دلنیا
11 فروردین 93 0:08
اولین حموم رفتن با مامانی عافیت باشه .مامانی این مدت نبودم که به هلیاجونی سر بزنم شرمنده .دلم واسش تنگ شده بود. ایشالله سال پر خیر وبرکتی داشته باشین.
مامان و بابا
پاسخ
سلامت خاله جون،ما هم حسابی دلمون تنگیده بود واسه تون ، همیشه به گردش و مسافرت عزیزم ان شاا... شما هم سال خوبی داشته باشین