هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

دخترم با صدای بلند خندید

1393/1/23 14:06
نویسنده : مامان و بابا
477 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان ، نفسم الهی قربونت برم من

اییییییییییییییییییییییییییی جووووووووووووووووووووووووووووونم دوست داشتم بخورمت وقتی با صدای بلند خندیدی مامااااااااااااااااااااااااااااااااان

الهی دورت بگردم گلم ، امروز که طبق معمول داشتیم با هم حرف میزدیم شما در پاسخ به مامان با صدای بلند میخندیدی ، وووووووووووووووووووووووییییییییییی هنوز صدای خنده ت توی گوشمه عسلم و چهره ت موقع خندیدن توی ذهنم .

انگار دنیا رو بهم داده بودن، دوست داشتم فقط بخندی و من گوش کنم ، هیچ صدایی نباشه جز خنده تو .

مامان قربونت بره ، دیروز یه چیز جدید یاد گرفتی و یه چیزی به اغو اغو کردنات اضافه شد البته خودم بهت یاد دادم از خود راضی

میگی کخخخخخخخخخخخخخخخخغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ یه چیزی بین خ و غنیشخند

دیشب که بابایی اومد و هنرمو بهش نشون دادم کلی ذوقید .

هر چی بهت میگفتم زودی تکرار میکردی فقط  نمیدونم چرا هر چی میگم بگو مامان ، بگو بابا نمیگیسوال

برم واسه ت اسپند دود کنم تا چشت نزدم

 

هلیا جون ، نفس مامان و بابا تا این لحظه ، 2 ماه و 13 روز و 1 ساعت و 16 دقیقه و 8 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

helen
23 فروردین 93 13:33
ای جوووووووووووون دلم چه خنده ای میکنه
helen
23 فروردین 93 13:33
آپــــــــــــــــــــم
مامان و بابا
پاسخ
اومدم عزیزم ، سو غاتی ها رو هم دیدم مبارکه
مامان خانمی
23 فروردین 93 14:06
چه خنده قشنگی داره هلیا جونی خاله کاش ما هم اونجا بودیم صدای خندشو میشنیدیم
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری مامانی ، کاااااااااااااااش
مامان مهیلا
23 فروردین 93 23:56
سلام وقتی هلیا رو میبینم دلم میخواد زودتر دخملمو بغل کنم خدا حفظش کنه مامانش فعلا زوده تا بابا یا مامان بهتون بگه از طرف من ببوسیدش
مامان و بابا
پاسخ
چیزی نمونده مامانی ایشاا... به همین زودیا مهیلا جون هم به دنیا میاد صحیح و سالم . یعنی کی میتونه به من بگه مامانطاقت ندارمممنون مامانی که به ما سر زدین ، بازم بیا
مامان ایلیان
24 فروردین 93 0:39
اینا میخندنا عینهو از این شکلکای کارتوون میشن فکر میکردم فقط ایلیان این شکلی میشه نگو هلیا هم اینجوریه وای نانازمممممممممممممممممممممم بخورمت جیگر طلا وای وای منم باید یه پست گنده از ایلیان بنویسم یه وروجکی شده بیا و ببین، خدا به من رحم کنه قربون هر دوتان برم چقدر شبیه همن یا چشام اینجوری میبینه دوست دارم عزیز دلم قدر ایلیان
مامان و بابا
پاسخ
وقی میخنده دهانش رو تا جایی که امکان داره باز میکنه این وروجک ها اگه بذارن آدم هر روز یه پست بلند بالا از کاراشون مینویسه ولی حیف که اجازه نمیدن نه عزیزم واقعا خیلی شبیه همه ن ، راستش چند وقت پیش به همسری میگفتم چقد هلیا شبیه ایلیان شده اونم تایید کرد . در گوشی بگم که قراره اسم پسرمونم بذاریم ایلیا آخه به هلیا میاد . اگه اینجا به اسم ایلیان شناسنامه بدن میذاریم ایلیانما هم دوستون داریم
مامانی
24 فروردین 93 10:01
هزار ماشالله
سارا مامان آيلين
24 فروردین 93 15:40
مثل فرشته ها شدى گل قشنگم با اون خنده هات ايشالا هميشه روى لبهاي خوشگلت خنده باشه عزيزم ميبوسمت نانازى
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی خاله جونایشاا... شما هم آیلین نازمو ببوسین
مامان ایلیان
25 فروردین 93 1:31
اوه مامانی خوب شد گفتی باید در مورد دردسرای اسم ایلیان تو شناسنامش بنویسم چقدر گییییییییییییییییییییر دادن اره بذار ایلیا من دخترمو میذارم هلیان
مامان و بابا
پاسخ
ما هم اول میخواستیم بذاریم نفس ، رفتیم ثب احوال ، باید از هفت خان رستم میگذشتیم ، کلی گیر دادن هلیان رو هستم
خاله مینا
25 فروردین 93 12:09
ای جونم خنده نی نیا تواین سن خیلی قشنگه دختر قشنگتو ببوس گلم جدی نمیشه نظر گذاشت؟ عجیبه اخه من ازخونه راحت میرم گلم
مامان و بابا
پاسخ
واقعا به آدم جون میده فدات بشم من گلم ، لباس عروس های دخملا خیلی نازن بازم نشد نظر بذارم
مامان دلنیا
25 فروردین 93 13:17
عزیزدلم فدای خنده هات.ایشالله همیشه خندون باشی عسل. ازچشم بد دور باشی نازنینم.
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه مامان جونی، ایشاا... گلم دلنیا جونی رو ببوسینش
الهام مامان امیرعلی جیگر
25 فروردین 93 16:51
وای خنده هاشو. بخورمت خاله جون
الهام مامان امیرعلی جیگر
25 فروردین 93 16:51
راستیبه وبه گل پسره منم بیاین و یادگاری هم بزارید فسقلی ام خوشحال میشه
مامان و بابا
پاسخ
حتما عزیزم،الآن میام ممنون به ما سر زدین
گل نرگس19
26 فروردین 93 14:43
سلام دوست مهربون وبلاگ برازنده ای دارید با وجود دخملتون دو چندان شده منم با افتخار لینکتون میکنم موفق باشید دوست مهربون
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم ، ممنون دوست خوب خودم
غزال
26 فروردین 93 15:26
خنده هایت جاودانه فرشته جون
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییی خاله جون
خاله مینا
27 فروردین 93 14:03
عزیزم من احتمال میدم اینترنتت سرعتش پایینه . چ بد که نمیتونی واسم نظربذاری
مامان و بابا
پاسخ
درست شد
♥مامان متین جون♥
28 فروردین 93 14:47
شلام دخمل جونی بخولمت خاله چقده ماهی ماشالا بهت روز مادر مبارک مامان مهلبون قربون خنده هات
مامان و بابا
پاسخ
سلااااااااااام خاله جونیییییییییییییییییمرسی عسیسم ، روز شما هم مبارک خدانکنه مامانی
مادر جون آبتین و آروین
28 فروردین 93 17:15
ماشالا عزیزم...خدا حفظش کنه .به نوه من هم سر بزدید . خوشحال میشیم.اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مادر جون حتما میام ، با افتخار لینک شدین مامانی
نیلوفر
4 اردیبهشت 93 22:34
فدای اون خنده هات گوگولییییییی
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه دوست مهربون منخیلی مهربونین شما
یسی
8 اردیبهشت 93 0:20
azizammm che zibast
مامان و بابا
پاسخ
چشای نازت زیبا میبینه گلم