هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

انار

1392/9/1 19:23
نویسنده : مامان و بابا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم ، شیرینم ، دخترم ، هستی مامان ، نفسم

امروز تاسوعاست مامانی ، بابایی صبح رفت هیئت ، من و شما تو خونه موندیم آخه پاهایی مامانی درد میکرد ، موندیم خونه تا مامانی یه کوچولو استراحت کنه

 

عشق مامان و بابا ، الهی من قربون اون تکون خوردنات برم ،

وقتی باهات حرف میزنم و نوازشت میکنم  سریع عکس العمل نشون میدی ،

مامان اون هوش تو بگرده  ،

ان شاا... به دنیا که اومدی خیلی زود بن بن بن هاتو با هم کار می کنیم .

نفسم ، الهی دورت بگردم ، مامانی الآن داره  میخوره ،

باباجون میگه انار بخور تا لپ های دخترم  قرمز بشه مث باباش ،

ما هم میگیم چشم بابایی هرچی شما بگین

البته مامانی توی پرانتز بگم که :

(مصرف آب انار یا عصاره آن برای خانمهای باردار بسیار توصیه شده زیرا علاوه بر رفع ویار به دلیل غنای بالای این میوه از نظر ویتامینها، موجب رشد مناسب جنین میشود.

کسانی که می خواهند نوزادی زیبا داشته باشند در دوران حاملگی در فواصل غذا و ظهر و شب انار بخورند.)



پسندها (1)

نظرات (2)

الهه مامان آرمین
22 آبان 92 14:29
سلام عزیزم خوبی؟ منم موقع بارداریم ویار انار داشتم خیلی دستاشتم بخورم ولی یادم نیست برای چی خوبه ولی یکی میگفت خوردن انار زیاد بچه رو سبزه میکنه البته توی گوگل سرچ کن ببین درست میگه یا نه من مطمئن نیسم
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامان الهه ، ممنون خوبم راستش من درباره رب انار از نوع ترشش یه چیزایی شنیده بودم ولی به شیرینش فکر نکردم! توی گوگل هم سرچ کردم ، فقط نینی سایت یه چیزایی نوشته توی کتاب ریحانه های بهشتی خیلی توصیه به خوردن انار کرده ، نمیدونم چیکار کنم ، دخترم سبزه نشه
الهه مامان آرمین
24 آبان 92 20:18
نه عزیزم نگران نباش. ولی به اندازه بخور سیب بیشتر تاثیر داره خودتون و همسری هم سفید هستید یا سبزه؟ به ژن هم بستگی داره
مامان و بابا
پاسخ
از وقتی به همسری گفتم ، کمتر میگه انار بخور منو همسری تقریبا سفیدیم