هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

دلهره مامان

1392/9/1 16:56
نویسنده : مامان و بابا
326 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان  سلام ، خوبی ؟

مامانی دیروز خیلی منو ترسوندی !

تکونات خیلی کم شده بود ، هرچی نازتو میکشیدم ، بابایی باهات حرف میزد ، مایعات خوردم ، شیرینی خوردم تاثیری نداشت . هر چی بابایی می گفت دخترم بزرگ شده ، جاش کم شده راضی نمیشدم . دیشب کلی گریه کردم ، ولی یواشکی

دیشب اصلا نتونستم بخوابم تا صبح کابوس میدیدم و توی خواب گریه میکردم . بابایی بیدارم میکرد

صبح همه بدنم درد گرفته بود اومدم پای کامپیوتر تا فرم های بابایی رو تایپ کنم برات قرآن گذاشتم تا گوش بدی ، یه لحظه تکون خوردی ، انگار دنیا رو بهم دادن خیلی خوشحال شدم مامانی

سریع رفتم پیش بابایی گفتم عزیزم نفس داره تکون میخوره بابایی هم مثل همیشه گفت دختر باباشه دیگه .

نبات مامان از صبح تکون خوردنات مث هر روز شده ، قوی و محکم ولی یه کوچولو کمتر .

صبح بابایی داشت باهات حرف میزد میگفت نفس بابا اگه جات تنگه مامانی رو لگد بزن واسه خودت جا پیدا کن !

دختر من (راستی نفسم امروز بابایی میگفت چرا همه ش مینویسی دختر مامان ، نفس مامان ،... پس من چی ؟چشمک) قول بده دیگه مامانی رو نترسونی دیشب دلم هزار راه رفت میخواستیم نصف شبی بریم دکتر به بدبختی تا صبح صبر کردم ولی حالا شدی همون نفس مامان و بابا

دختر نازم ، میوه دلم   الهی مامان فدات بشه ، خیلی دوست داریم

پسندها (1)

نظرات (7)

مامانی
1 آذر 92 17:07
خدا رو شکر این دفعه آب یخ بخور اگه دیدی تکون نمیخوره کونش یخ میزنه اونموقعه یه چند تا لگد حسابی بهت میزنه ایشالا سالم بیاد تو بغلتون
مامان و بابا
پاسخ
مامانی ممنون از راهنماییتون این سری باید این کارو بکنم یا اینکه فلفل بخورم راستی دیشب سس تند هم خوردم فک کنم این یکی جواب نده
مامان دلنیا
2 آذر 92 11:20
مامانی بخاطر این چیزا استرس نداشته باش واسه منم پیش اومده که فقط یه بار تکون بخوره ولی هیچ مشکلی نبوده .انشالله به سالمتی دنیا میاد .من که بی صبرانه منتظر عکسهای نازشم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامان دلنیا کوچولو ، ولی اون روز خیلی استرس داشتم ممنون از راهنماییت عزیزم ، به دنیا اومد زودی عکسشو میذارم
مامان امیرمهدی
2 آذر 92 16:53
عزیزم خدا پشت وپناه نی نی تون باشه مواظب خودتو نی نی باشمنو به اسم قشنگترین شکلکها لینک کن
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم با افتخار لینک شدید
مامان امیرمهدی
2 آذر 92 16:54
راستی لینکت کردمبه وبلاگ امیرمهدی هم سر بزن خوشحال میشم
مامان و بابا
پاسخ
حتما عزیزم
مامانی
2 آذر 92 17:15
سلام عزیزم فعلا با همین اسم لینک کن تا ببینیم اسم نینی چی میشه فدات
مامان و بابا
پاسخ
مامانی با افتخار لینک شدید
ژينا
2 آذر 92 17:31
واي عزيزم كاملا دركت ميكنم ميدونم چي كشيدي اين دخمر شيطون منم تا حالا يكي دو بار اين بلا رو سرم اورده خيلي وحشتناكه
مامان و بابا
پاسخ
آره عزیزم خیلی ترسیده بودممردم و زنده شدم
نوشین
3 آذر 92 17:50
سلام مامان نفس خوبی عزیزم ممنونم منو لینک کردی منم شما رو لینک میکنم حالت خوبه حاله نی نی هم خوبه خدا رو شکر عزیزم شما خیلی پاک هستی برای من هم دعا کن بازم میام به شما سر می زنم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، منو نی نی هر دو خوبیم خداروشکر عزیزم نظر لطفته ، شما هم خیلی مهربونین . خانومی ماهم محتاجیم به دعا به ما سر بزن خوشحال میشیم