هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

هلیا داره یه دندون

1393/7/12 4:20
نویسنده : مامان و بابا
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسلم ، نباتم ، عزیز دلم

آخه چقده تو نازی ، جدیدا یه جور با مزه ای میخندی که با هر بار خندیدنت مامانی هزار بار قربون صدقه  میره .

بینی ت رو جمع میکنی بالا و اون لثه های بی دندونت رو نشون میدی ، وووووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییی یادم میاد دوست دارم بیام بیدارت کنم و بخورمتخوشمزه

ساعت 3 بیدار شدی شیر خوردی گلم دیگه هر کاری کردم خوابم نبرد و گفتم بهرین فرصته واسه ثبت خاطرات قشنگت .

گوش های خوشگلت رو سوراخ کردیم وقتی که شما 7 ماه و 27 روزه بودی مامانی و گوشواره ای که واسه ت انتخاب کردم یه گوشواره ناز به رنگ قرمزه . خیلی بهت میاد قندک من .

شما بغل بابایی بودی که آقای دکتر گوش هات رو سوراخ کرد چنان گریه ای کردی که دلم کباب شدگریه

ولی همون یه لحظه بود و وقتی از مطب اومدیم بیرون ساکت شدی و دیگه گریه نکردی . آفرین به دختر قوی خودم

آقای دکتر گفت تا یک ماه توی گوشش باشه و  روزی سه مرتبه پشت و روی گوشواره رو با الکل تمیز کنیم که یه موقع عفونت نکنه ، ولی مگه شما میذاری

عزیز دلم چهار شنبه شب ساعت 3 وقتی مث هرشب واسه شیر خوردن بیدار شدی ، رفتارت با بقیه شبا فرق داشت ، خیلی بی قرار بودی مدام شیر میخوردی تا از دهنت در میومد جیغ میزدی . یک ساعت مرتب شیر خوردی دیگه حالم بد شده بود ، دچار افت فشار شده بودم و سرم گیج میرفت . اینقد ضعف کرده بودم که بابایی یه لیوان آب قند واسه م درست کرد تا حالم بهتر شد و تونستم دوباره بهت شیر بدم تا بخوابی . ولی خودم نتونستم راحت بخوابم از بس شیر خورده بودی و جیغ زدی خوابم پریده بود ولی هرطور بود خوابیدم .

صبح که بیدار شدیم بابایی گفت یه چیز سفید روی لثه ش خودنمایی میکنه فک کنم دندون در آورده ، بعععععععععععععععععععععععععععععععله  دیگه منم اومدم و رویت کردم دیدم بعله دندون پایین سمت چپت (سمت راست منخندونک)داره کم کم میاد بیرون . اینقده قربون صدقه ت رفتم که نگو . به بابایی گفتم دخترم دیشب چه دردی کشیده طفلی . خدارو شکر تب نکردی دختر قشنگم

هنوز به کسی نگفتیم ، آخه اگه بگیم با عجله آش دندونی ت رو درست میکنن و تموم . ولی من میخوام وقتی همه چی رو واسه جشنت آماده کردم به بقیه اطلاع بدمراضی

اولین مرواریدت مبارک مامانی ایشاا... که خوب خوب ازش مواظبت کنی

وقتی 8 ماه و 2روزت بود فرشته مهربون اولین مروارید زندگیت رو بهت هدیه دادد خوب ازش نگه داری کن که باید وقتی 7 ساله شدی بهش برگردونی تا یه مروارید قوی تر بهت هدیه بده

من و بابایی عاشقانه دوست داریم گلم

پسندها (3)

نظرات (11)

هنرهای دست ساز چیکچی
12 مهر 93 8:21
دندونای گلت مبارکه
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییی عزیزم
مامان بهراد
13 مهر 93 23:50
هلیا جونم هشت متهگیت مبارککککک دندون درآوردنت هم مبارککککک عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ، 8 ماهگی بهراد جونی هم مبارک. اومدم وبت و قضیه ی میز و بهراد جونم رو خوندم خیلی ناراحت شدم ولی صفحه نظرات باز نشد که پیام بذارم ، بهراد جونم بهتره ؟ ایشاا... دندونی گل پسری
مامان فرخنده
14 مهر 93 14:31
اولين مرواريد سفيدت مبارك باشه به جمع كباب خورها خوش اومدي هليا جوني
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان پانيسا
14 مهر 93 16:22
هلیا جونم دندونات مبارکت باشه خیلی مواظبشون باش عزیزم خیلی دوست دارما
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون. حتما پانیسای گلم رو ببوسین مامانش
مامان ایلیان
15 مهر 93 1:28
سلامممممممممممممممممممممم وای ببخشید دو تا پست گذاشتی ولی بی خبر بودم راستش ایلیان لب تاپم رو ویروسی کرده اصلا نمیشه هیج جا رفتو به زوود یه سایت میام، وت درست کردنشم ندارم که .. عزیزممممممممممممممممم دندون کوشمولوت مبارکککککککککککککککککک به به جشن هم قراره بگیرید وای وای قلنا خدا خدامون بود زود بزرگ بشن ما یکم استراحت کنیم ولی روز به روز که دارن بزرگ میشن دردسراشون بیشتر. قبلنا میگفتیم نمیذارن یه ذره بیام اینترنت همش گریه میکنن و از اینجور چیزا الانا که از گریه هم گذشته .. 1000 رحمت به قبلنا ایلیان هم واقعا شیطون شده امکان نداره بریم یه جایی خراب کاری نکنه راستی مامانی زیاد کیک و اینا نده نذار عادت کنه زیاد هرچند ایلیان منم عاشق چیزای شیرینه ولی دیگه الانا فقط جمعه شبا حق داره بخوره، دندون پزشک که رفتیم خیلی توصیه کرد گفت دندون بچه ها با مال ماها فرق میکنن جنسشون خیلی نازک و ایناست زوودی خراب میشن میبوسمتون عزیزای من مراقب خودتون باشید و جشن خوبی رو براتون ارزو میکنم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم ، شرمنده اینقده دیر شد ، راستش جواب پیامت رو با موبایل داده بودم یه هفته پیش ، حالا اومدم میبینم سیو نشده و همه ش پاک شده خییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییی دلم براون تنگ شده . آره دیگه دندونای هلیا نفس هم در اومد و بد غذاییش بیشتر شدو اه و ناله جشنش رو هم گرفتیم ، جاتون حسابی خالی بود . آره مامانی ، خدا از دهنت بشنوه ، من که جرئت نمیکنم بیام پای کامپیوتر همه ی کامپیوترمون رو داغون کرده ، دیشب شوهری دور تا دور کیس رو چسب زده دوتا کامپیوتر داریم که به زور یه دونه از توش در آوردیم هلیا هم عاشق شیرینیه ولی بعضی روزا که هیچی نمیخوره مجبور میشم بهش کیک بدم تا حد اقل سیر بشه راستی کیک هاش هم در نهایت کم شیرینیه ، ما خودمون اگه بخواهیم از کیکش بخوریم باید با عسل بخوریم وگرنه نمیشه خورد از بس بی مزه س الهی قربونت برم ، شما هم مراقب خودتون باشین ، ببوس اون گل پسری رو
نوشین
16 مهر 93 19:40
عزیزه دلم مبارک باشه دندونای دخملی جونی هم در اومد انشاا.. به سلامتی پس به خاطر لثه هاش بوده که خوابش نمیبرده عزیزه خاله خیلی خیلی مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنون نوشین جونم ، الهی قربونت برم هنوز هم بدخوابه گلم ، بقیه دندوناش هم یکی یکی داره در میاد و نفسم کلی اذیت میشه مرسی از حضورت عزیزم
♥ مامان مهیلا ♥
22 مهر 93 22:40
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
مامان و بابا
پاسخ
اومدم عزیز دلم
•♥مامان متین♥•
27 مهر 93 19:46
سلام دوست جونی خوبی ایشالا نی نی رو ببوس عزیزمممممممم...خیلی مبارکه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، مرسی گلم خوبیم ممنون پرنیان جونم ، شماهم متین عسلی رو ببوس و لپشو محکم بکش از طرف من
مامان غزال
29 مهر 93 14:03
مبارکت باشه فرشته قدم قدم به خانوم شدن نزدیک میشی. بزرگا رو ببخش که برای وارد شدن به دنیاشون باید این همه اذیت بشی
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله غزال جون الهی قربونت برم که اینقده مهربونی
هدی (مامان آرش)
29 مهر 93 16:26
دندونت مبارک باشه هلیا جونم.یشالا که جشنم بهتون خوش گذشته باشه.ایشالا جشن تولدتت عزیزم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامانی ، خیلی خوب عزیزم . جاتون خیلی خیلی خالی بود ایشاا... دندونی آرش جونی
مامان فرخنده
4 آبان 93 7:59
ماماني كجا هستي چرا آپ نميكني در گير كارهاي جشن دندوني هستي دلمون تنگيد
مامان و بابا
پاسخ
اومدم فرخنده جونم ، مرسی که یادی از ما میکنی ، یه دنیا دوست دالم