هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

آزمایش خون

1392/8/27 20:57
نویسنده : مامان و بابا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم خوبی ؟ آره خوبی چون همین الآن یه لگد کوچولو زدیچشمک

امروز صبح بابایی که رفت سر کار من خواب بودم ساعت 9 زنگ زد که بریم آزمایشگاه ، آخه دکترم یه آزمایش نوشته بود هپاتیت و قند و چربی و...

آزمایشگاه گفته بود هر وقت ناشتا بودی بیا ، منم انقد سختم بود ناشتا باشم که نگو آخه همیشه یه چیزی دستمه و دارم میخورم

دیشب ساعت 10 که خونه مادر جونشون میوه خوردیم دیگه چیزی نخوردیم ، قصد آزمایش دادن نداشتم ولی خود به خود ناشتا موندم تا صبح ولی موقع نماز که بیدار شدم چندتا دونه بادوم خوردم

وقتی به آزمایشگاه رسیدیم ساعت 10:30 بود ولی مسئول آزمایشگاه سوال نکرد ناشتایی یا نه !!!!!!

آره مامانی ، رسید آزمایشگاه رو گرفتم و رفتم تا آزمایش بدم

یه نی نی کوچولو رو هم آورده بودن آزمایش بده کلی گریه کرد

بعد از آزمایش انقد ضعف کرده بودم که نگو آخه سابقه نداشته مامانی 12 ساعت چیزی نخوره .

سرم خیلی درد گرفته بود هنوزم درد میکنه مامانی 

بابایی هم سرش درد می کنه الآن رفت واسه خودش استامینوفن خرید ، بعد از ظهر هم خوابیدیم خوب نشدیم .

من و بابایی همیشه با هم سر درد می گیریم ! بابایی اگه سرش خیلی درد بگیره یه قرص کوچولو میخوره ولی من نمیخورم کلا با قرص خوردن مشکل دارم ، الآنم اگه من بخوام بخورم بابایی نمیذاره چون شما رو خیلی دوست داره 

 

نفسم ، خیلی دوست داریم همیشه روزای مونده به بدنیا اومدنت رو میشمریم ، ولی شما عجله نکن وقتی خوب خوب بزرگ شدی زودی بپر بغل من و بابایی که خیلی منتظرتیم . بوس بوس یه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان آرمین
26 آبان 92 13:47
عزیزم نمیدونم مشگلش چیه لطفا یه بار دیگه امتحان کن خبرشو بهم بده.مرسی از جه مرورگری استفاده میکنید؟
مامان و بابا
پاسخ
از فایر فاکس استفاده میکنم ، جدید ترین ورژنش رو دارم
الهه مامان آرمین
26 آبان 92 13:51
وای که انتظار چه حالی میده. انشالا صحیح و سالم بیاد توی بغلتون منم کلا زیاد قرص نمیخورم ولی همسری سینوزیت داره تقریبا هر روز یه مسکن میخوره.هرجی هم میگم ضرر داره گوش نمیده میگه این قرصا ضرر ندارن.خانوادگی اینطوری ان
مامان و بابا
پاسخ
انتظار خیلی سخته عزیزم ولی به امید روزی که نفسی بیاد بغلم تحمل میکنم من با داروهای گیاهی بیشتر موافقم ، یه قطره نعناع از عطاری گرفتیم ، خوراکی نیست وقتی سرمون درد میگیره اون رو روی پیشونی میمالیم از همه مسکن ها بهتره ، ولی همسری بعضی وقتا شیطونی میکنه یه مسکن میخوره
سمیرا
28 آبان 92 17:32
سلام عزیزم خوبی ؟ حالت بهتر شد ؟ نفس جونی چطوره مراقب خودت باش ایشالا که سردردت خوب شده باشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون خیلی بهترم نفسی هم خوبه ، سلام میرسونه ممنون که جویای احوال ما هستید
مامان فرخنده
30 آبان 92 19:25
مرسی که به وب ما سر زدید من شمارا لینک کردم تا گل روی ماه نفس جون را ببینم مراقب خودتت ونفس ناز باش
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ، شما هم با افتخار لینک شدید