هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

زایمان طبیعی یاسزارین

1392/9/21 21:25
نویسنده : مامان و بابا
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

عسلم امروز نوبت دکتر داشتم ، ساعت ١٢:٣٠ با بابایی رفتیم .

خیلی طول نکشید که نوبتم شد. خانوم دکتر اول فشارم رو گرفت خوب بود ، وزنم نسبت به ماه پیش تغییری نکرده بود. بعدش موقع شنیدن صدای قلب شما بود .

دل تو دلم نبود وقتی روی تخت دراز کشیدم .

قند عسلم خانوم دکتر زودی پیدات کرد و ضربان قلبت رو شنیدم ، خیلی تند تند میزد مامانم قلب

دوست نداشتم تموم بشه . دوست داشتم همین طور به صدای قلبت گوش بدم قلب ولی خانوم دکتر با گفتن اینکه خداروشکر همه چی عالیه دستگاه رو برداشت .

خیلی خوشحال بودم که همه چی خوبه دخترم هورا.

خانوم دکترت ازم سوال کرد واسه زایمان چه روشی انتخاب کردی گفتم : طبیعی میتونم ، گفت باید ماه بعد معاینه لگن داشته باشی تا نظر بدم . بعدش گفت چرا طبیعی برو بیمارستان خصوصی سزارین کن ، نه دردی داری نه اذیت میشی تازه جراحی پلاستیک هم دارن ردی روی شیکمت باقی نمیمونه چرا میخوای درد بکشی!!!

مونده بودم چی بگم ! تعجب

بابایی میگه اگه بتونی طبیعی زایمان کنی خیلی بهتره هم واسه خودت هم واسه نفس بابا ولی دکتر نباید پیشنهاد سزارین انتخابی بده .

دختر مامان هرکس یه چیزی میگه یکی میگه طبیعی یکی هم میگه سزارین واا... موندم بین دوراهی .

نفس : خاله جونیا نظر شما چیه سوال مامانیم چیکار کنه سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهرگان
21 آذر 92 22:46
سلام عزیزم من اتفاقی وبلاگتونو دیدم در مورد زایمان به نظر من طبیعی خیلی بهتره اگه بتونی تحمل کنید بخاطر بچتون . من خیلی دوست داشتم طبیعی زایمان کنم ولی اطرافیان وسوسم کردن سزارین کنم البته پشیمون نیستم ولی هرچیزی طبیعیش بهتر بازم میل خودتونه ولی آدم وقتی قدر مادرشدنو میدونه که سختی رو تحمل کنه ببخشید نظر دادم
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم این چه حرفیه ، خیلی خوشحالم که نظرتو بهم گفتی ، بازم به ما سر بزن
ژينا
22 آذر 92 11:44
سلام عزيزم ايشالا به زودي دخمر نازت رو بغل بگيري در موردزايمان هم بهتره خودت تصميم بگيري من هر دو درد رو تجربه كردم بعد از 12 ساعت درد بي امان زايمان گفتن بچه پايين نمياد اورژانسي سز شدم در كل بايد خودت انتخاب كنيو امادگي روحي داشته باشي دعا ميكنم سالم و سرحال دخترت رو بغل كني امين
مامان و بابا
پاسخ
سلام ژینا جون ممنونم برامون دعا کن عزیزم ، خیلی خوشحال شدم نظرتو بهم گفتی
مامان فرخنده
22 آذر 92 11:54
نمی دونم توی وبلاگ من خاطرات زایمان را خوندی یا نه من کیسه آبم پاره شد و درد اومد سراغم من تحمل دردتم خیلی بالاست آدم قوی هستم ولی اون درد را به هیچ وج نمی تونستم تحمل کنم کمرم داشت از جا کنده می شد با اینکه دکتر گفت میتونی طبیعی زایمان کنی من فقط داد می زدم بیهوشم کنید چون خیلی از دوستام می خواستند طبیعی زایمان کنند 8 ساعت درد کشیدند بعد هم دکترها بهشون گفتند باید برند سزارین بهر حال تصمیم با خودته عزیزم خاطرات زایمان من را حتما بخون بوس برای شما ونفس جون
مامان و بابا
پاسخ
خاطرات زایمانتو خوندم عزیزم ، ممنون نظرتو بهم گفتی
مامانی تارا
23 آذر 92 21:16
سلام خیلی جالب نوشته بودی من تازه شروع کردم خوشحال میشم ب من وتارا هم سربزنی اکر بتونی قکزکنم طبیعی بهتره منم تصمیم ب طبیعی دارم تا خدا چی بخواد
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، بهتون سر میزنم ولی وبت باز نمیشه
آزاده مامان بردیا
23 آذر 92 21:29
سلام عزیزم نوع زایمان واقعا چیزیه که فقط خودت تصمیم بگیری چون تو باید تحملش کنی هر دو جورش درد داره ولی روانشناس های کودک می گن تو سطارین بچه زجر کمتری رو تحمل میکنه و همینطور احتمال آسیب مادر و بچه کمنره چون قابل پیش بینی تره من خیلی شنیدم که مادرها نتونستن طبیعی زایمان کنن و بعد کلی درد کشیدن مجبور به سزارین شدن اگه زمان سزارین خوب انتخاب بشه برا بچه مشکلی پیش نمیاد منم سزارین کردم شانس آوردم بچه 4 کیلو و نیم بود ولی سونو تقریبا یک کیلو کمنر گفته بود
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون که نظرتو بهم گفتی
مامان دلنیا
29 آذر 92 15:46
عزیزم من زایمان طبیعی داشتم .به نظر من طبیعی واسه مامان وبچه بهتره .دردشم فقط یه لحظس .درسته اون یه لحظه خیلی درد داره ولی همینکه دنیا اومد دیگه مشکلی نیست.برا زیبایی هم من الان هیچ خطی رو شکمم نیس.حتی شنیدم بچه های طبیعی باهوش ترن.حالا نظر خودته.انشالله موفق باشی.
مامان و بابا
پاسخ
همسری هم همین رو میگه ، فعلا نظر خودم هم روی طبیعیه ولی خیلی میترسم،ممنون عزیزم که نظرتو بهم گفتی
الهه مامان آرمین
1 دی 92 15:04
مامان خانومی این تصمیم سختیه من چند ماه درگیرش بودم و کلی فکر و تحقیق کردم . بستگی به وزن بجه و تحمل خودت داره هردوشون دردناکن بنظر من طبیعی که خدا برامون درنظر گرفته بهتر مخصوصا برای بجه ولی خو اینجا ایران و امکانات کم یکیش نبود همسر توی اتاق عمل که واقعا تاثیر داره من سزارین کردم و بعدش خیلی درد کشیدم ولی بعضیا هم طبیعی میارن و بازم کلی بعدش درد میکشن. خوب فکر کنم. انشالا که سالم و صحیح بیاد بغلتون اگه سزارین رو انتخاب کردی سعی کن خیلی با زمان سونوت فاصله نداشته باشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون الهه جون که نظرتو بهم گفتی این ماه میرم سونو تا وزن تقریبیش دستم بیاد ، راستش من از بعدش میترسم خیلی ها با بخیه هاشون مشکل داشتن و دوباره راهی اتاق عمل شدن