هلیا جون ، نفس مامان و باباهلیا جون ، نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

***هلیا جون ، نفس مامان و بابا***

هلیا و یک روز بهاری

1393/1/13 8:12
نویسنده : مامان و بابا
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدار مامان و بابا

اول از همه درباره روز واکسن زدنت بگم که خیلی دخمل خوبی بودی و اذیت نکردی. ساعت 7 صبح بهت چند قطره استامینوفن  دادم و ساعت 9 رفتیم واسه واکسن .

اول قد و وزن و دور سرت رو اندازه گرفتن و بعدش با بابایی رفتی واسه واکسن .

من نیومدم آخه اصلا نمیتونستم ببینم ولی با هر واکسنی که میخوردی یه جیغ کوچولو میزدی و بعدش بابایی آرومت میکرد .

اومدیم خونه و تا شب هر 4 ساعت بهت قطره میدادم از دو برابر وزنت دو قطره کمتر میدادم .

اول کمپرس سرد و بعد ازظهر کمپرس گرم گذاشتیم واسه ت .

خدا رو شکر تب نکردی . فدای دختر قوی خودم بشم من

امروز من و شما و بابایی رفتیم نهار خوران. خیلی سرد بود گلم . به نظرم من و بابایی سرما خوردیم آخه هر دو مون سر درد گرفتیم .

اینم چنتا عکس از نهارخوران و مسیر برگشت

 

 

 هلیا جون ، نفس مامان و بابا تا این لحظه ، 2 ماه و 2 روز و 5 ساعت و 42 دقیقه و 12 ثانیه سن دارد

پسندها (1)

نظرات (22)

مامان دلنیا
13 فروردین 93 8:56
عزیزدلم .هزار ماشالله ایشالله تو همه مراحل زندگیت قوی وموفق باشی.همیشه به گردش. چه منظره خوشکلی .چه عکسای نازی.عکس دومی ومیخوام بخورمش ماشالله .با اون کلاه نمکیت .فدات بشم من.
مامان و بابا
پاسخ
ایشاا... خاله جون اینجا نزدیک عید که میشه بیشتر زمین های نزدیک خیابون رو کلزا میکارن ، یه نوع دانه روغنیه واسه روغن ازش استفاده میکنن ما هم از فرصت استفاده میکنیم و هر جا میبینیم عکس میگیریم ، شما هم بفرمایین در خدمت باشیم
مامان خانمی
13 فروردین 93 11:02
من گفتم این وروجک قویتر از این حرفاست آفرین دختر خوشگل
مامان و بابا
پاسخ
آره خاله جونی ، خیلی اذیت نکرد ، فدای دختر نازم
مامان دلنیا
14 فروردین 93 0:14
مرسی گلم.هلیاجون ومیبوسم از دورمواظب خودتون باشین.
مامان و بابا
پاسخ
خواهش میکنم گلم ، بوس واسه دلنیاجونی و مامان مهربونش
مامان ایلیان
14 فروردین 93 2:33
عزیزممممممممممممممم 13 به درت مبارک خانوم گل وای وای وای بابا لباس گرم بپوشون این گلمونو اخههههههههههههههههههههه ولی خودمونیما اصلا به باباش شبیه نیست لابود به تو شبیه دوست دارم بچه ها به مامانشون میرن ولی از شانسم بچه ی خودم به من نرفت خدا رو شکر به باباشم نرفت والا فردا پس فردا هی پز میدن که بچه به من رفته به بابایی رفته اینا چه دشت قشنگی به به ولی هلیا از همه ی اون گلا قشنگتره خداییش نذارید سرما بخوره خواهشا راستی افرین واسه واکسنت عزیزم، میگم مامانی چه خبره این همه استامینافون دادی ! به حرف مردم زیاد گوش نده، هر بچه ای یه جوره. ایشالا امپولای بعدی این یه چند تا قطره رو هم نخواد. ایلیان که هفته بعد 3 شنبه واکسن خطرناکه رو داره، دکتره میگفت بازوش چزک میکنه و یه 3 هفته ای طول میکشه درست شه دعا کن خوب میبوسمتون از دور
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جونی ، ما که بیرون نرفتیم از بس سرد بود ، قراره جمعه بابایی ما رو ببره دریاخدا کنه بارون نیاد به روی چشم خاله جونی میگن شبیه دختر داداشمه ، که اونم شبیه منهفقط یه خرده از هلیا سبزه تره پدر شوهری میگه خود باباشه منظره خیلی قشنگی بود ، اولش زمین کلزا kolza بود ، بعدش یه باغ بود که درخت های هلوش شکوفه داده بودن . ما هم با زمین و باغ مردم کلاس میزاریم عزیزم اینجا میگن تا سه روز هر6 ساعت به تعداد دوبرابر وزنش استامینوفن بده یعنی واسه هلیا میشد 10تا که من 8تا میدادم ، اونم یه روز دادم اون واکسن خطرناکه ---ب ث ژ --- است گلم . توی ایران همون بدو تولد توی بیمارستان میزنن. تب نداره ، کمپرس هم نمیخواد. بیمارستان گفت اصلا کمپرس نکنین واسه هلیا هنوز هم زخمهراسش میگن اگه زخم نشه یعنی اثر نکرده باید دوباره بزنی بازوی خودت رو هم نگاه کنی جای واکسن کوچولویی هات رو میبینی واکسن سرخک،سرخجه،اوریون هستش ایشاا... که ایلیان جونم اذیت نشه
مامان ایمان
14 فروردین 93 17:45
سلام عزیزمممممممممم سال نوتو مبارکککککک ممنون که بهمون سر زدی ماشلله چه دخمل نازی دارید خودا حفظش کنه منم شمارو لینک کردم در ضمن بازم بیا پیشمون اپم کردمممممم عکسهای مسافرتتتتتتت بوسسسسسسس
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامانی ایمان جون ، سال نوی شماهم مبارک ممنون عزیزم حتما میام گلم ، ایمان نازمو ببوسین خیلی دوستون دارم
مامان ایلیان
15 فروردین 93 3:06
نه خاله، اون امپول رو بدو تولد به ایلیان هم زدن. این امپول رو چون ما میخواییم از کشور خارج شیم و بیاییم یه کشور اسیا بهش میزنن وگرنه به بچه نمیزنن این واکسن رو. در اصل بعد 6 ماهگیش باید زد ولی مال ایلیان رو زوودتر میزنن. دریا کنار هم خوش بگذره عزیزانم، جای ما رو خالی کنید لباس گرم بپوشونش، هرچند میگن باد بهاری درمون هر دردیه
مامان و بابا
پاسخ
آخه چون گفتی جاش زخم میشه فکرکردم همون ب ث ژ ست . ایشاا... که اذیت نشه ناناز خاله هنوز که خونه ایم ، معلوم نیست میریم یا نه
مامان عرفان
15 فروردین 93 8:20
وای خدا این جیگر چه خوردنیه. عزیزم سال نو مبارک. خوشگلم دعا کن زمان زودتر بگذره و پسر ازم هم بیاد بغل مامانش. دلم بر اش یه ذره شده.
مامان و بابا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک ایشاا... عرفان جون هم صحیح و سالم به دنیا میاد مامانی درکت میکنم گلم ، میگذره این روزا هم قربونتون برم ، لینکت کردم گلم
خاله مینا
15 فروردین 93 22:04
به به چ دخمل نازی مواظبش باش عزیزم هواسرده سرمانخوره
مامان و بابا
پاسخ
به روی چشم خاله جونیییییییییی، ممنون که به فکر دخمل جونی هستین
سوگل
16 فروردین 93 10:45
سلام هیلیا خوبی خاله عید خودتو مامان و بابات مبارک انشالا سال پرسلامتیی و خیر و برکت باشه واست
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله سوگل جووووووووووونمعید شما و خونواده هم مبارک ان شاا... عزیزم ، همچنین واسه شما
مامان نیلوفر
16 فروردین 93 14:59
جیییییگرشو چقدر خوشگل و نازی عزیز خاله
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو نیلوفر جوووووووووون ، لطف دارین شما
♥مامان متین جون♥
16 فروردین 93 19:44
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥خوبین؟ ..♥سال نو مبارک ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامانی ، ممنون خوبیمحتما میام گلم
نوشین
17 فروردین 93 9:49
قربونت بشم مامان هلیا جونم این دخملیتو میبینم کیف می کنم آجی جون خصوصی رو چک کن
نوشین
17 فروردین 93 9:58
این دخملی نازو میبینم کیف میکنم خدا نگهدارش باشه من خیلی دوستون دارمآجی جون خصوصی رو چک کن
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری نوشین جونی ، منم شما رو دوس دارم
مامانی
17 فروردین 93 14:40
هلیا جون قوی آفرین خوشگل خانوم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله جون ناز خودم
مامان فرخنده
17 فروردین 93 17:34
دو ماهگیت مبارک خداروشکر که برای واکسن اذیت نشدی مامانی کاش عکس خودتت را هم میذاشتی می دیدمت هلیا جون فکر میکنم یه خورده شبیه باباش هست
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیز دلممن توی بیشتر عکسا عکاسماون هایی هم که بابایی عکس میگیره +18 و نمیشه توی وب گذاشت به نظرم به هردومون رفته ، جدیدا همه میگن شبیه دختر داداشمه البته اونم شبیه منه
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
17 فروردین 93 20:53
سلام عزیزم مرس به وبم سر زدیو تولدمو تبریک گفتی[بوسه] سال نو هم مبارک گلم[بوسه]
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ، خواهش میکنم وظیفه بود سال نو شما هم مبارک
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
17 فروردین 93 21:27
خانوم گلی همیشه به گردش عسلم چه ناناز شده تو این عکسها
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیز دلملطف دارین شما
مامان آيلين
19 فروردین 93 2:52
افرين هليا خانوم قوي عكس دومى خيلي خوشگله عاشقش شدم همه جا خيلي قشنگه فكر كنم شماله اگه هستين جاى ما اونجا خيلي خاليه ٢ ماهگيت هم مبارك خاله، كلى بوسسسسسسسس
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامان آیلین جونم،لطف دارین شما آره گلم ما گرگان زندگی می کنیم ، واقعا جاتون خالیه . تشریف بیارین در خدمت باشیم ، قدمتون روی چشم بازم مرسیییییییییییییییییییی خاله که به وبم اومدی. بوس واسه آیلین جونی و مامان گلش
سمیرا
19 فروردین 93 10:12
هزار ماشالا به دخمل گلمون هلیا خانم دوست داشتنی ماشالا روز به روز دوست داشتنی تر و ناز تر میشه مامانی مواظب گل دخملمون باش
مامان و بابا
پاسخ
ممنون سمیرا جونم ، کجایی دلمون واسه ت تنگ شدهمرسییییییی گلم شما هم مواظب خودت و پسر نازمون باش
شیما مامان کژال
23 فروردین 93 2:47
ای جوووووووووووووووووووونم خوشگلم
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو شیما جون
مادر
29 فروردین 93 23:05
سلام هزار الله اکبر خدا حافظش باشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام مادری ،یه دنیا ممنون
مامان صفورا
2 اردیبهشت 93 17:22
دوسش دارم این نازنینو اسپند یادت نره مامانیش
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو صفورا جونم ، لطف دارین شما